Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Sender dere julekort av barna eller hele familien? Og hvorfor?
Gjest |H| Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, vi tar bilder av barna ( har bare et barn nå, men venter et til før jul ) og sender som julekort. Jeg synest det er koselig å kle opp barna i nissedrakt og spre ønske om en god jul. Min mann har nære slektninger langt unna, og da er det kjekt for dem å få et bilde av våres barn, slik at dem ser hvor store de har blitt osv. Vi sender ikke til alle vi kjenner, men nære slekt. Jeg likens som svigermor ordner med en lang snor som vi henger i gangen, med klesklyper på og henger opp alle julekortene vi får i løpet av julen. Litt kjekt for de som kommer på besøk å titte på.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 i min familie er det ikke vanlig å sende julekort med bilde; vi skriver god jul og godt nyttår, og det er det men sambo og jeg har fleipa litt med at i år skal vi ta bilde av oss og bikkja (med nissedrakt) og sende.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Pleier å ta bilde av barna og sende ut, fordi jeg liker å sende en hilsen og skryte litt av barna våre. I fjor tror jeg at jeg tok seksti bilder for å få ett hvor alle fire så brukbare ut...
monja Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Vi sender julekort med bilde av sønnen vår. Fordi det er koselig og venner og slekt som ikke ser han så ofte setter iallefall spesielt pris på det. Vi fikk julekort med bilde av en hel familie i fjor og det var kjempekoselig.
:-) anna Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Ja. En koselig tradisjon. Jeg liker å få bilder av andres barn, og jeg sender mer enn gjerne ut bilder av mine egne.
kamela Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Sendte barnebilder i mange år, sluttet vel med det når poden var et par år gammel. Var hyggelig å sende og å motta, synes jeg!
Sus Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Sender julekort med bilde av ungene på. Synes selv det er kjempekoselig å få bilder fra venner og familie som jeg ser sjelden. De som ikke har barn sender gjerne morsomme bilder av seg selv, huset sitt osv. Synes også det er fint å få julebrev, selv om dette ikke er noe jeg kunne tenke å sende ut selv. Blir like skuffa hver gang jeg får et enkelt ferdigkjøpt julekort hvor det kun står skrevet god jul og godt nyttår....
Scorpina Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Sender av jenta vår og katta hehe... Tok et fint bilde av de to. Jenta vår hadde sånn nisselue på. Overførte bildet til pc'n og lasta det opp hos vistaprint og vips, knappe uken etter lå kortene m/konvolutter i postkassa. Kjekt. Skriver en liten hilsen fra oss alle sammen til alle som får kort (i år ca 40 stk) og med ønske om ei god jul og et riktig godt nytt år så klart. Jeg koser meg hvert år jeg skriver julekort, og synes det er skikkelig koselig å motta kort, helst med bilder av enten unger, eller hele fam. avbilda.
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 vi sender oxo bilde av barna .... og kanskje sammen med hunden..... synet det er kos å sende julehilsen av bilde av barna våre siden vi haqr mye slekt som bor laaaaangt unna.... og selv synest jeg det er ekstra koselig å få kulekort m bilde av andre............ god juuuuuuuuuul........
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Sendte barnebilder i mange år, sluttet vel med det når poden var et par år gammel. ← Hvordan rakk dere det i mange år når dere sluttet da h*n var et par år gammel...? :klø:
2små Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 vi sender noen år av hele fam, og andre ganger kun av unga. Pleier også å ta vare på i en egen julebok julekorta jeg får fra venner hvor det er bilder av unger, dem eller bare husdyra på. Kjekt å bla i etter hvert som åra går og man blir eldre.
Gjest Becca Skrevet 11. november 2006 #15 Skrevet 11. november 2006 Vi har tatt bilde av hunden vår til julekort. Har ikke unger å svise frem...
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2006 #16 Skrevet 12. november 2006 Er ikke alltid man ser gamle kjente så ofte som man ønsker, derfor er det så koselig å få kort med bilde av hele familien.
pusla Skrevet 12. november 2006 #17 Skrevet 12. november 2006 Jeg har ikke barn, så jeg lager kort selv og sender istedet, men jeg liker veldig godt å få bilder av andres barn til jul.
Karamba Skrevet 14. november 2006 #19 Skrevet 14. november 2006 Sender julekort med bilde av ungene på til familie og venner. Synes det er en koselig tradisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå