Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god venn, som vet at min store drøm er å besøke en bestemt by i Europa. Men hver gang jeg har spart nesten nok så har noe kommet i veien. Nå sier han plutselig at han vil spandere tur på meg, og at vi kan dra sammen. Jeg har veldig, veldig lyst for å si det mildt. Men får litt skyldfølelse, og lurer innerst inne på om han vil vente seg noen *gjenytelser*... selv om han sier vi selvsagt skal ha hvert vårt rom. Nå hører det med til historien at jeg veldig gjerne vil bli noe mer enn venner :sjenert: Men vil ikke havne i seng med han bare som en slags betaling for turen, for å si det sånn. Vet ikke om han er interessert i noe mer enn vennskap, men så vanlig er det vel ikke å spandere tur på noen som bare er en venn? :forvirret:

Dere sier sikkert spør ham rett ut, men er lettere sagt enn gjort ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så veldig vanlig nei. Tror jeg hadde betalt selv jeg, og eventuelt latt ham spandere neste gang dersom dere virkelig finner tonen på tur og noe mer skjer;)

Skrevet
Det er vel ikke så veldig vanlig nei. Tror jeg hadde betalt selv jeg, og eventuelt latt ham spandere neste gang dersom dere virkelig finner tonen på tur og noe mer skjer;)

Han vet jeg ikke har råd, er vel derfor han vil spandere. Men jeg har hjulpet ham med en ting som jeg har brukt litt tid på, så det hjelper litt på samvittigheten min. Har så lyst til å takke ja... Skulle sagt jeg vil betale ham tilbake, men det blir også dumt hvis det viser seg at jeg ikke får råd til det likevel :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde sgat ja! Hvis dere er gode venner, og han har lyst til å spandere dette på deg, skjønner jeg ikke hvorfor du skal si nei! Og hvis han i tillegg har sagt at dere skal ha hvert deres rom?

Vent med å prøve og bli noe mer enn venner til dere kommer hjem igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...