Gjest Chantal Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei alle. Her kan vi slenge så mye dritt til hverandre som vi vil. Det er ikke lov å gå på en person på den måten at man kaller noen stygge, feite og lignende, men vi kan gjerne kalle hverandre opp i "tingformer". Jeg starter. Yme du er en stor ekkel gråstein med masse mugg på. :vise fingern:
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei alle. Her kan vi slenge så mye dritt til hverandre som vi vil. Det er ikke lov å gå på en person på den måten at man kaller noen stygge, feite og lignende, men vi kan gjerne kalle hverandre opp i "tingformer". Jeg starter. Yme du er en stor ekkel gråstein med masse mugg på. :vise fingern: ← Å hærregud! Din... din... Øhm... kakeform-pistasjnøtt uten... etleraant... ehm... din dtygge, feite homo!! Edit: Dtygg er nesten det samme som stygg, barat mye bedre! Endret 30. oktober 2006 av Yme
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hei alle. Her kan vi slenge så mye dritt til hverandre som vi vil. Det er ikke lov å gå på en person på den måten at man kaller noen stygge, feite og lignende, men vi kan gjerne kalle hverandre opp i "tingformer". Jeg starter. Yme du er en stor ekkel gråstein med masse mugg på. :vise fingern: ← Chantal er en tyrranisk tapetfetisjist. Begrunnelse: bestemmer at vi andre ikke kan bruke stygg men bruker selv ekkel
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Chantal er en tyrranisk tapetfetisjist. Begrunnelse: bestemmer at vi andre ikke kan bruke stygg men bruker selv ekkel ← Ja, vi banker hu! Jævla komunist, er det hu er! (jeg veit faktisk ikke hva en komunist er, men jeg har hørt det på TV)
Gjest Chantal Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Å hærregud! Din... din... Øhm... kakeform-pistasjnøtt uten... etleraant... ehm... din dtygge, feite homo!! Edit: Dtygg er nesten det samme som stygg, barat mye bedre! ← Nå er du borderline her. Homo er ikke en tingform.
Gjest Chantal Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Chantal er en tyrranisk tapetfetisjist. Begrunnelse: bestemmer at vi andre ikke kan bruke stygg men bruker selv ekkel ← Isskrape. Det er det du er. Cold as ice... oi. Litt borderline sjæl jeg nå da.
Gjest StoreSky Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Drittfolk heeele gjengen faktisk! DVS dere seff -ikke MEG, jeg er....øøøø....BEST!! OSTESOPP!!! HOMOSEXUELLE ABEKATTER SOM LEKER I JUNGELEN!! (jaddaaaaaaa, gjør så godt jeg kan...)
Gjest Chantal Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, vi banker hu! Jævla komunist, er det hu er! (jeg veit faktisk ikke hva en komunist er, men jeg har hørt det på TV) ← Pendel!!!!
Gjest Chantal Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Drittfolk heeele gjengen faktisk! DVS dere seff -ikke MEG, jeg er....øøøø....BEST!! OSTESOPP!!! HOMOSEXUELLE ABEKATTER SOM LEKER I JUNGELEN!! (jaddaaaaaaa, gjør så godt jeg kan...) ← Næææ fy fhaen!! Din råttne trestamme.
Gjest Chantal Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Chantal, din sklie ← Heheeeee...den var god da, Råttne ostepop.
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Heheeeee...den var god da, Råttne ostepop. ← din "den teite kaviaren som både er tubeost og kavier i ett!"
Gjest StoreSky Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 Næææ fy fhaen!! Din råttne trestamme. ← Trestamme??? jada, du da din...noe som er midre enn en liten mikrobedott! Og yme! fy faaahhhnnnn! du ass,kukost!!!
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #14 Skrevet 30. oktober 2006 Trestamme??? jada, du da din...noe som er midre enn en liten mikrobedott! Og yme! fy faaahhhnnnn! du ass,kukost!!! ← Åhåj! Du er ikke aant enn en nyvaska parkett, skal jeg si deg... Jepp! Sett deg på den og roter!
mysan Skrevet 30. oktober 2006 #15 Skrevet 30. oktober 2006 Guri, man kan ikke slenge sånt til hverandre vel? Nå blir jeg skikkelig trist. Ostepop? Parkett? Sklie??
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #16 Skrevet 30. oktober 2006 Guri, man kan ikke slenge sånt til hverandre vel? Nå blir jeg skikkelig trist. Ostepop? Parkett? Sklie?? ← Kan du sjøl være
Gjest Alf Kaida Skrevet 30. oktober 2006 #17 Skrevet 30. oktober 2006 Herregud, for en gjeng med tapere!
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #18 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Herregud, for en gjeng med tapere! ← Å hærregud! PERSONANGREP!!!! Du er altid så jævli ond PS. Den siggen din... Er det din det er snakk om, eller? For jeg har hørt man bare kan slå knute pånn Endret 30. oktober 2006 av Yme
Gjest Grønn Frosk Skrevet 30. oktober 2006 #19 Skrevet 30. oktober 2006 DERE ER ALLE SMEGMABEFENGTE SKROTUMER!!!!!!!!!!! Untatt <mysan. Hun har Ronja-bilde i avataren og derfor kul.
Yme Skrevet 30. oktober 2006 #20 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) DERE ER ALLE SMEGMABEFENGTE SKROTUMER!!!!!!!!!!! Untatt <mysan. Hun har Ronja-bilde i avataren og derfor kul. ← Smegma er ikkeno å spøke med Endret 30. oktober 2006 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå