lille__lulu Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Skal på Halloween-fest til helgen. Noen som har noen tips til kostyme, sider på nettet med bilder, som kan inspirere meg litt kanskje??
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Du kan være drueklase! Da må man kle seg i grønt og feste masse ballonger til kroppen.
Gjest Borghild Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skal gå som jeg er, bare uten sminke. Skremmer alle unga i nabolaget da med mitt vesen.
Latee Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Du kan være drueklase! Da må man kle seg i grønt og feste masse ballonger til kroppen. ← Typisk min humor Må jeg nesten gjøre en gang Endret 30. oktober 2006 av Latee
Gjest Meep Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg så Harry Potter and the goblet of fire i går, så nå drømmer jeg om kostymet til beauxbatons-jentene.
Gjest Saramia Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Lar dere dere virkelig lure av det komersielle tøvet
lille__lulu Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2006 Lar dere dere virkelig lure av det komersielle tøvet ← komersielt tøv eller ikke.. Det er jo morsomt å kle seg ut da..!! Så d så..
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Piratkostyme er tøft! Eller djevel, troll, heks....
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Hm.. Hva med noe man allerede har i huset? Vanskelig.. Jeg skal også på fest!
Gjest Gjest_May Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 Du kan gjøre som Glamourprinsessan og kle deg ut som....bunny.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. oktober 2006 #14 Skrevet 30. oktober 2006 Her ble halloween feiret ute nå i helga Jeg og "gjengen" på seks stykker var sjørøvere alle sammen Kjempegøy, vi hadde story og alt. Ellers traff jeg faktisk på en som hadde kledd seg ut som Steve Irwin, men det er ikke alle som syntes det er like morsomt. Et veldig enkelt, men effektiv kostyme er å se ganske normalt kledd ut, men kjøpe jukseblod og la det renne i en diskre stripe nedover langst ansiktet fra munnen og øynene. Det gjorde ei her og det var mange som reagerte skikkelig "uæ, hva har skjedd?!"
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Et veldig enkelt, men effektiv kostyme er å se ganske normalt kledd ut, men kjøpe jukseblod og la det renne i en diskre stripe nedover langst ansiktet fra munnen og øynene. Det gjorde ei her og det var mange som reagerte skikkelig "uæ, hva har skjedd?!" ← Bra ide. Noen som har gode tips til måter å sminke sår på? (F.eks kutt over strupen, skuddsår i ryggen, og kutt generelt...)
Gjest -eline- Skrevet 31. oktober 2006 #16 Skrevet 31. oktober 2006 Skal vi se...hva har jeg vært før: -Vampyr i 1700-tallskjole (leid for anledningen) -Heks -Svartengel (jada, jeg har lest Sagaen om Isfolket for mange ganger ) -Bloody bride (blondegardiner og masse jukseblod) -Sally fra Nightmare before Christmas (i år så kom kjæresten og som Jack :-D) -Death (Sandman) Et av de kuleste kostymene jeg har sett var Edward Scissorhand, ikke så veldig komplisert, men veldig stilig. Ellers så har vi hatt spaceparty i vennegjengen og da var jeg divaen fra Fith Element....tror det er det kuleste kostymet jeg noensinne har mekket og også det som tok lengst tid... gjett at jeg er litt lei meg for at jeg kastet det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå