MAcy Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Har fått en oppgave der jeg skal lage diverse kakesorter og annen mat. Men de er alle ukjente for meg, eller kanskje jeg har andre navn på de. ER det noen der ute som kan hjelpe en stakars?? Strull (i kromkakehjern) Bordstakelsbakels Mandelmakaroner Fruktkake Pepermynte Vet du andre navn på disse eller har oppskifter på dette vær så snill å legg igjen noen ord!!!
søndagsengel? Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Du finner oppskrift på peppermynte, fruktkake og mandelmakroner på www.detsoteliv.no
MAcy Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 tusen takk da var jeg litt nærmere!!!!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Strull Det finner mange strulloppskrifter ved å bare google ordet strull.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Det gjelder vel resten av det du lurte på også. Googel er et funn når man skal finne noe
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Hei, Macy: Hva slags prosjekt er det du driver med? Jeg ble så nyskjerrig da jeg leste tråden.
MAcy Skrevet 1. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2006 Hei, Macy: Hva slags prosjekt er det du driver med? Jeg ble så nyskjerrig da jeg leste tråden. ← Først og fram takk for mange gode svar. Vi har fått julebord som en skoleoppgave og har dermed fått i oppgave å lage litt ulik mat slik av vi sammen lager er fullgått julebord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå