Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #21 Skrevet 1. november 2006 Nesten alle barn synes at promp og bæsj er morsomt, men ikke voksne.← Ingen her har skrevet noe annet. Saken har vel vært at det var reaksjoner mot at voksne skulle oppfordre barn til å snakke tiss, promp og bæsj.
Gjest Miloine Skrevet 1. november 2006 #22 Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg får ta en til jeg da: Jeg er havren hvilket nek er du. Endret 1. november 2006 av Madeline
Gjest Madeline Skrevet 1. november 2006 #23 Skrevet 1. november 2006 Tråden er ryddet. Reglene. Madeline -mod
Gjest anders Skrevet 23. august 2012 #24 Skrevet 23. august 2012 prompehumor er ikke tabu! Da er du fisefin og passer ikke i mitt hjem. Vi prater fis/bæsj akkurat som frukt og grønt, no problem... Hvorfor promper menn mer enn kvinner? Fordi kvinner ikke kan holde kjeft lenge nok til å bygge opp nok trykk:)
kaprifolen Skrevet 23. august 2012 #25 Skrevet 23. august 2012 Det var en gang to gamle damer som satt på kafé. Plutselig sier den ene damen: det var da fryktelig varmt her? Da sier den andre: Det er ikke rart, du sitter ko med puppene i kaffen! To småsteiner gikk over en vei, så ble den ene påkjørt, da sa den andre: Heisann!
fjærestein Skrevet 23. august 2012 #26 Skrevet 23. august 2012 Så på tv i går og fikk med meg en vits fra det gamle romerike.Kanskje ikke helt for en 4 åring, men syns det er så kult å tenke på at den er så gammel.. Fritt oversatt og noe tilpasset: Hansen møter Olsen på ett gatehjørne. Hansen: Neimen hei. Er det liv i deg da ? Jeg snakket med Torsen og han fortalte meg at du var dø. Olsen: Ja, som du ser så stemmer ikke det helt. Hansen: Å jeg vet ikke det. Du juger jo hele tiden og Torsen juger aldri. 1
skruf Skrevet 23. august 2012 #27 Skrevet 23. august 2012 Denne var/er favoritt til minstejenta mi; Vet du hvorfor giraffen har så lang hals? Fordi tærne stinker sånn... 1
Tolly Skrevet 23. august 2012 #28 Skrevet 23. august 2012 Gjenopplive en tråd fra 2006? Jaja, slenger inn en vits/gåte: Vet dere hva små spøkelsesbarn har i matpakken? Bøøøøsive med spøkepølse. 1
flickan Skrevet 26. august 2012 #29 Skrevet 26. august 2012 To tannpirkere var på vei hjem fra selskap da den ene ramlet. Den andre hjalp den uheldige opp, og i det samme passerer et pinnsvin dem på veien. Da utbrøt den ene "Søren, der gikk den siste bussen hjem.." 1
Rainbow Skrevet 27. august 2012 #30 Skrevet 27. august 2012 Nå er femåringen til TS blitt 11 år, men kan jo hende noen andre barn trenger vitser! 2
frøkna Skrevet 27. august 2012 #31 Skrevet 27. august 2012 En gang skulle Bjarne, Finn og Finnfinn dra en tur i skogen. Men så ble Finnfinn borte. Da sier Bjarne til Finn: "finn Finnfinn!" Da svarer Finn: "Bjarne, Bjarne, Bjarne.." En annen jeg syns var morsom da jeg var liten var: Hva er hvitt når du kaster det opp, men hvitt og gult når det kommer ned? - Jo, egget såklart 2
Kjetil E Skrevet 27. august 2012 #32 Skrevet 27. august 2012 Elefanten og musa var på badeland men elefanten hadde glemt badedrakta si. Da sa musa: "Du kan låne min!"hihi EDIT: skrivefeil Kan en mus hoppe høyere enn et hus? Ja hus kan ikke hoppe.
Kjetil E Skrevet 27. august 2012 #33 Skrevet 27. august 2012 Gjenopplive en tråd fra 2006? Jaja, slenger inn en vits/gåte: Vet dere hva små spøkelsesbarn har i matpakken? Bøøøøsive med spøkepølse. Du har hørt om de to spøkelsene som ble svært forelsket. 9 mnd senere fikk de et lite putevar.
Sulosi Skrevet 27. august 2012 #34 Skrevet 27. august 2012 Du har hørt om de to spøkelsene som ble svært forelsket. 9 mnd senere fikk de et lite putevar. Eller et lommetørkle 1
Leanne Skrevet 27. august 2012 #35 Skrevet 27. august 2012 hva er det som sikter på hælen, men som råker nesa?? PROMPEN!!! Jeg jobber i barnehage, og her er både barn og voksne glade i prompehumor! Det er ikke tabu, men en naturlig del av barnekulturen! Hvordan kan du se at en banan har vært å svømt? Skallet ligger igjen på stranda Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Så kom en bil susende forbi og kjørte nesten ned tomatene, men begge klarte seg. Da utbyter den ene tomaten: "Hei! Nå ødelegger du jo hele vitsen!!!"
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #36 Skrevet 27. august 2012 En litt mere ungdomssvits: Ole elsket pannekaker og ville spise det hver eneste dag! - Kan vi ha pannekaker i dag også, mamma? Det er så deilig og godt! - Nei, Ole. Det går ikke, for da blir man så tykk i magen. På bussen på vei hjem så ser Ole en høygravid dame, han går bort til henne og sier - Jeg vet hva du har gjort, er det ikke deilig!? Anonym poster: 35a23a21ab3f38c3a8ce5ab711a488a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå