Gå til innhold

tror du tabletter funker ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei !

Tror du at ulike slanke tabletter ( eks epple edikk, cla osv ) funker ?

Jeg er veldig skeptisk til slike ting .....

Har du noen erfaring fra disse tablettene og funker det ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har selv brukt/ bruker tabletter som jeg mener virker. De jeg bruker heter Absorbex og Suco Bloc.

Jeg tror at det varierer fra person til person om slike tabletter virker.

Skrevet

Det tror jeg også, at det varierer fra person til person. Men jeg tror også at de funker bedre hvis man trener litt i tillegg.

Jeg har faktisk litt tro på Tonalin.

Skrevet

Et helt år brukte jeg krom tabletter- og de virket det er helt sikkert! I tilegg svømte jeg to- tre ganger i uka. Søtsuget ble borte og jenta ble mindre... :ler:

Gjest Browneyes
Skrevet

Jeg spiste Epleeddik med Krom og gikk ned 20 kg. fra april til september.

Søthungeren forsvant og jeg gikk ikke og hadde "lyst på noe å putte i munnen" hele tiden ! Men dette er veldig forskjellig fra person til person. Mange jeg kjenner ville prøve tablettene da de så hvordan de virket på meg, men de har ikke gått ned et gram !

Jeg synes allikevel det er verd å prøve.

Skrevet

Ser på dette forumet at det er rimelig mange av dere som ønsker å gå ned i vekt...?

Ymse tabletter kan muligens virke det, men den fysiske virkningen er som regel minimal- den er kun psykisk...

Det man bør merke seg er at stort sett alle som begynner å ta slike preparater også øker treningsmengden, samtidig som inntaket av mat reduseres, en kombinasjon som vil medføre vektreduksjon- tabletter eller ei...

De eneste produktene som jeg har vært borti som virkelig virker er såkalte ECA- Stack produkter som inneholder Efedrin, Asprin og Coffein, f. eks Ripped Fuel eller Hydroxycut. Disse produktene er imidlertid ulovlige i Norge, da Efedrin står på dopinglista...

Må imidlertid si at jeg har mer tro på regelmessig trening og et sunt kosthold. En gylden regel er å trappe ned på inntaket av karbohydrater, og øke proteininntaket for å få en hard kroppsmasse. Dessuten bør all kardiovaskulær trening (forbrenningsaktiviteter som jogging, gange o.l) foretas om morgenen FØR frokost da kroppen er tom for næring og vil dermed benytte de overflødige energilagrene; les kroppsfett som "bensin" for å holde kroppen i gang.

Og en annen ting; ta tiden til hjelp...Å starte forberedelsene til badesesongen i mai er litt seint...

Skrevet

Jeg bruker epleeddikk-tabletter for å bli kvitt søthungeren. Og det fungerer faktisk for meg! Jeg bruker de IKKE som slankepiller.

Jeg har også brukt flytende Tonalin fordi det skal hjelpe kroppen litt til å forbrenne bittelitt mer effektivt. Men det smaker ekkelt, så det takler jeg ikke :P

Skrevet

Jeg har tro på produkter som består av noe tabeletter, jeg brukte selv produkter som basserer seg på vitaminer, mineraler og protein for å reduserer vekten og for meg fungerte det alldeles udmerket. Vil du vite mer kan du jo besøke www.easy-slim-line.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...