Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Så nettopp at kortet mitt har "Expires date" 11/06. Fikk bestilt i dag, men hva gjør jeg nå? Kommer det nytt kort automatisk?
brumma* Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fikk nytt kort i posten uten å gjøre noe som helst. Det kom i god tid før utløpsdato på det gamle da. Mener du at du har bestilt nytt kort? Da kommer det vel uansett snart.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Nei, jeg har ikke bestillt nytt kort. Må se om jeg finner noe på nettbanken min om det går an.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Dårlig bank du har hvis den ikke fikser slikt
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Merkelig. Det står på nettbanken at jeg skal ha fått utsendt et som gjelder til 11/09, men det har jeg ikke sett noe til. Telefonen neste altså...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Dårlig bank du har hvis den ikke fikser slikt ← Hehe, godt mulig det. Kan være at det har blitt rot pga flytting. Men har ikke hørt at det har dukket opp noe der jeg bodde før heller. Merkelige greier.
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Oj. Litt skummelt hvis det er forsvunnet i posten et sted da. Kanskje noen andre har fått det?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Banken har nok sendt det ut.. har du riktig adresse oppgitt osv?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Oj. Litt skummelt hvis det er forsvunnet i posten et sted da. Kanskje noen andre har fått det? ← Var det jeg fryktet, men det var heldigvis ikke tilfellet. Banken har nok sendt det ut.. har du riktig adresse oppgitt osv? ← Adressen er riktig ja. Den adressen det er snakk om har ikke vært endret på 20 år, så der er jeg ganske skråsikker. Til alle: Fikk tak i en som jobbet i banken, og det var visstnok blitt sendt ut dagen etter jeg så det oppført på listen over de kortene jeg skal ha. Så det som har vært problemet er antakeligvis at det er en svært utydelig side, og alle kort som er laget til meg står oppført som at jeg HAR de, og de har ikke tatt høyde for at utsending og postgang tar et par dager. Så nå skulle jeg se det an ut uken, før jeg eventuelt skal få en ny runde med panikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå