Gå til innhold

Skjuler han noe, mon tro...?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Har truffet en fyr to ganger nå. Traff hverandre på byen første gang, og på en fest den andre gangen. Han er tydeligvis interessert, ikke vanskelig og merke. Jeg føler det på samme måte, og synes vi har utrolig god kjemi.

Men det er en ting jeg stusser på: Begge gangene vi har møttes har han plutselig måttet gå. Sånn helt plutselig,altså. Midt i et kyss, og så " vips" på med jakke og ut døren. Han sier hadet, men skjønner aldri hvorfor han må gå. Han sier heller ikke hvorfor. Neste dag er det rett på sms, og han sender meg masse meldinger og er suuuper søt.

Lurer på om han kanskje har en annen,eller bare noe å skjule...?

Noen tips fra dere,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har det alltid travelt etter at det har gått for dem.

De lengste minuttene i en manns liv er fra det har gått for han, og til taxien kommer.

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Vi har aldri hatt sex.... så det er ikke grunnen.

Skrevet

Kanskje han vil gjøre inntrykk av at han ikke er 100 % tilgjengelig... men kanskje litt mer interessant og mystisk slik at du skal bli enda mer interessert og nyskjerrig??

Gjest annengjest
Skrevet
Kanskje han vil gjøre inntrykk av at han ikke er 100 % tilgjengelig... men kanskje litt mer interessant og mystisk slik at du skal bli enda mer interessert og nyskjerrig??

Jepp, kan godt være dette! Denne taktikken har jeg selv også prøvd ut noen ganger, hvis jeg er usikker på den andres følelser, og vil at han skal begynne å lengte etter meg og hige litt. Hm... men kanskje det ikke funker likevel, hvis man bare gjør den andre parten usikker... Dating er ikke lett gitt :forvirret:

Skrevet

Eller var det nattbussen som skulle gå?

Uansett. Ikke lett å skjønne seg på menn noen ganger

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Ut fra det du forteller ville jeg ligget meget lavt i terrenget. Får følelsen av at han leker med deg og/eller er opptatt på annet hold.

Skrevet

Ærlig talt..!!!

:overrasket:

menn er da enklere lagd enn det der at han har en underfundig tanke på å gjøre seg kostbar eller noe annet merkelig?!

Det er vi som tolker i hjæl alt.

Spør & du får svar

Skrevet

Kan jo være som en annen antydet her inne, at det faktisk gikk for han og at han stakk så fort for å ikke vise det... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...