Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Trenger litt hjelp her.. Ei god venninne har nettopp oppdaget at hun skal begynne å åpne posten sin..det vil si; hun har ikke betalt regninger på "en god stund".. Bedre kjent som vinduskonvolutt-angst. Skal hjelpe henne ikveld med å få samlet trådene, og iallefall startet på den lange veien tilbake til en "normal økonomisk situasjon". Det er helt åpenbart at hun vil trenge ett kjapt lån for å få unna 2 saker hun har fått dom i. (Ca 40 000) Resten skal vi forsøke å sette i system, slik at hun kan ta det via ordinær lønn.. Hvor kan man få lånt dette? Regner ikke med at en vanlig bank gjør det siden hun har annmerkninger og ingen sikkerhet. Hun er derfor forberedt på høy rente... Har noen noen tips på hvem som kan låne ut penger i en slik situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har vært i samme situasjon. Redningen var at jeg fikk time til en gjeldsrådgiver i kommunen som så på saken min, og sendte meg videre til en rådgiver i en bank. Der fant de ut hva jeg skyldte, og fikk istand avtaler med kreditorer samt ga meg et lån så jeg fikk alt inn i ett månedlig avdrag.
Tresoria Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 En kjedelig situasjon, men jeg vil anbefale dere å ta kontakt med banken hennes, de vil kunne se på hennes historikk og vite at hun får inn lønn hver måned og dermed kan de gi henne et lån og en nedbetalingsplan uten at hun må betale de værste rentene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå