Gå til innhold

Kristins brudesalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter utallige prøvde kjoler både hos Kristins, og mange andre steder, har jeg nå bestemt meg. Så utrolig deilig å få det på plass. Ca 4mnd bestilling var det på den jeg skulle ha, så da har jeg i allefall veldig god tid.

Må bare få skryte av Kristins....Har vært der to ganger, og begge gangene var jeg veldig fornøyd med servicen. Utrolige hyggelige og hjelpsomme. De er flinke til å komme med forslag du selv kanskje ikke hadde tenkt på. Det var det som skjedde med meg... Trodde nemlig ikke jeg skullle like den kjolen jeg endte opp med, men den bla bare så riktig med en gang jeg fikk den på.

Veldig fornøyd, og jeg tror ikke jeg kommer til å angre på dette valget! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med kjolekjøp.

Jeg har også kjøpt kjolen min der, og servicen der er utrolig bra. Følte virkelig at jeg fikk god hjelp. Jeg så mest på MS kjolene, men damen kom med tips med kjoler fra Pronovias også. Det merket hadde jeg knapt enset :ler:

Jeg forelsket meg totalt i den kjolen hun foreslo, nemlig Impala. Jeg skal hente den om en måneds tid, og jeg gleder meg! :)

Hva slags kjole kjøpte du?

Skrevet

Hehe....ja, jeg så også mest på MS, men så foreslo hun Pronovias Impala og en Pronovias Ideal. Jeg likte begge utrolig godt...Men jeg endte altså opp med Ideal :)

Skrevet

Jeg er også strålende forønyd med Kristins! Kjøpte kjolen min der for noen uker siden med KJEMPESERVICE. Også for et utvalg!!

Og da jeg prøvde kom ekspeditøren og satt på klype i håret mitt, slør og til og med en brudebukett hadde de, så jeg var jo klar til å gå opp kirkegulvet allerede da!!!

Til alle som ikke har funnet kjolen med stor K enda: Dra på Kristins! Der finner du den!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...