Ava Adore Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen her som vet hvor lang tid det tar fra man selger aksjer til en faktisk har pengene inne på konto? Og, finnes det ett eller annet offentlig reg. hvor man kan sjekke hvem som har solgt hvilke aksjer osv? Takknemlig for svar. Ava Adore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen her som vet hvor lang tid det tar fra man selger aksjer til en faktisk har pengene inne på konto? Og, finnes det ett eller annet offentlig reg. hvor man kan sjekke hvem som har solgt hvilke aksjer osv? Takknemlig for svar. Ava Adore ← Angående første spørsmålet ditt..Hos meg tok det under en uke før pengene kom på konto (3 dager ca tenker jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 verdipapirregisteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ava Adore_* Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk for nyttige svar! Noen som vet hvor jeg kan henvende meg for å få innsyn i verdipapirregisteret? Ava Adore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Del Skrevet 31. oktober 2006 http://www.vps.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bølla_* Skrevet 31. oktober 2006 #6 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å kjøpe/selge aksjer har et oppgjør på 3 dager. Så pengene skal komme inn på din konto med valuta den tredje dagen fra du har solgt aksjene. Du kan også høre med meglerselskapet ditt om å få kontoutskrift. Ellers har du man jo sitt eget vps nummer hvor man kan sjekke hva som har skjedd (som en bankkonto bare at du har aksjer der i steden for penger...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå