Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har tips til nettbutikker som selger utkledningsklær for barn?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Dessverre. Men skriver i tråden likevel, for å fortelle at mammaen min kjøpte masse fint utkledningstøy/bijouteri/tilbehør på loppis til oss ungene. Nå er dette 30 år siden, så klærne var nok "kulere" da (glitterkjoler og syntetsilke i sjokkfarger...)
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Fortsatt på loppemarked kommer klær som burde vært ryddet ut for 30 år siden. Så loppemarked er fortsatt lurt å gå på.
Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Ellers er det mye rimelig og greit på Nille, ToysRUs, Obs, Brio, og overalt egentlig. Jeg har ofte kjøpt etter sessong til halv pris. Etter å hatt barn i |0 år vet jeg jo at karnevall og nyttårsbukktid kommer. Men nå insisiterer de på å gå Halloween også. Får se om mor går med på det i morgen. Er ikke særlig giret nei. Heldigvis kolliderer dette med en fotballcup, så kanskje det ikke blir tema likevell.
Chelsea Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har tips til nettbutikker som selger utkledningsklær for barn? ← www.festivitas.no under kostymer og barn
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Takk takk! Pippi-parykk er kjøpt til julegave til 4-åringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå