Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg skal få meg juletre for første gang i år.... Lurte på om noen hadde noe flotte temaer for treet, eventuelt eksempler som ligger ute på nettet. Vil ha noe stilfullt, med ikke alt for mange farger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje noe info her. http://interiordec.about.com/od/cmastreeti...astreedecor.htm Selv synes jeg at mange slike trær passer bedre i kjøpesentra osv. Hjemme må det være litt kaos og mange forskjellige farger og typer pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. oktober 2006 #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ikea har mye fin stilig julepynt. I varehusene har de har pyntet noen trær i forskjellige farger og stiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde rødt tema i mange år. Så fikk jeg barn og det røde ble bytta ut med hjemmelaget pynt og det som ungene syns er fint. Pluss at jeg supplerer med noe nytt/bytter ut nesten hvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå