Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #1 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei - må bare spørre jeg, er det noen som vet når BB begynner på igjen?!? Mener jeg har lest 20. februar ett sted, men nå leste jeg at det skulle starte til våren - do U know?!? Ja, jeg innrømmer at jeg følger med når BB gårr - er ikke flau over det engang. Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. januar 2003 #2 Del Skrevet 29. januar 2003 Sjekk ut denne linken da: http://www.bigbrother.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. januar 2003 #3 Del Skrevet 29. januar 2003 Er ingen som vet når det begynner enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. januar 2003 #4 Del Skrevet 29. januar 2003 Den foreløpige datoen for sendestart er 28 Feb. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #5 Del Skrevet 29. januar 2003 Å nei, skal dette programmet få oppta sendetid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. januar 2003 #6 Del Skrevet 30. januar 2003 GLEDER MEG men det blir jo helt annerledes da .....siden det skal være en fattig eg en rik del .....blir nok veldig ulikt de to første seriene.... Men gleder meg ... Eneste dumme er at man da MÅ se hver kveld *ler*.....blir jo avhengig ..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 30. januar 2003 #7 Del Skrevet 30. januar 2003 fattig og rik del??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. januar 2003 #8 Del Skrevet 30. januar 2003 Jepp. Sånn jeg har forstått det skal de deles i to grupper, der de skal kunne se hverandre. Dene ene gruppa skal få leve i luksus - og de andre på vann og brød og i halm (hehe vet ikke helt om det siste stemmer helt da ....skal jo ikke høre på alt en hører .....får vente å se ...) Er ikke sikker på om de skal vere fast i disse avdelingene eller om det er mulig for de å gjøre seg fortjent til å leve i den "rike" delen .... Virgo venter spent !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. februar 2003 #9 Del Skrevet 3. februar 2003 Uansett så er det ingen som vet sikkert NÅR. Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbzy Skrevet 3. februar 2003 #10 Del Skrevet 3. februar 2003 Heisann!! Jepp, Virgo; de skal gjøre seg fortjent til å leve i luksus. Og det er seerne som skal stemme på hvem de mener fortjener det... Gleder meg, jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. februar 2003 #11 Del Skrevet 3. februar 2003 hehehe STAKKARS dumme folk som melder seg på da ...men GØY for oss da ...så kan vi tenke på hvor heldige vi er som slipper å delta ....hm ...lurer på om det vil ligge romantikk i luften i år jeg ...kanskje ikke hvis de skal bytte "leir" ofte da vil jo ikke alle bli like godt kjent med hverandre..... gleder meg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #12 Del Skrevet 11. februar 2003 Ville bare meddele at Big Brother begynner 9. mars!!!! :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. februar 2003 #13 Del Skrevet 11. februar 2003 jippi !!!!! gleder meg jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 11. februar 2003 #14 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg ser heller på reprise av Eldrebølgen enn en ny runde med BB. Og i år SKAL jeg klare å unngå å se på.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. februar 2003 #15 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har bestemt meg for at nok er nok jeg, så nå gjenstår det bare å se om jeg kan holde det Har til nå fått med meg 2 danske og 1-2 norske omganger med Big Brother, og føler vel forsåvidt at jeg har fått dosen min. Tar så alt for mye tid å følge med, så jeg tror kanskje det beste er å droppe hele greiene, å ha et liv istedet. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #16 Del Skrevet 18. februar 2003 Canal Digital har bekreftet at de sender BB 24/7 slik som de gjorde i fjor og forfjor forutsatt at du har digital mottager og er kunde hos CD. Prisen er 198;- kroner for alle 3 mnd. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2003 #17 Del Skrevet 18. februar 2003 Huff ..har ikke parabol jeg ......og skal man se klipp på nettet så må man vel betale for det? (første året var det gratis og se klipp).....hjelp ..får jo ikke med meg alt da jo :o Jeg overlever vel ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 18. februar 2003 #18 Del Skrevet 18. februar 2003 ......jeg gleeeder meg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. februar 2003 #19 Del Skrevet 18. februar 2003 ......jeg gleeeder meg også..... Nå som kjæresten min er bortreist og jeg fortsatt jobber hjemmefra så kommer jeg til å la BB stå på hele dagen- det er god selskap :D Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 18. februar 2003 #20 Del Skrevet 18. februar 2003 Alt må jo være bedre selskap enn BB Jeg jobber også hjemmefra innimellom, og de er det enten radio (P3) eller noe god musikk som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå