Gå til innhold

Den ene hele livet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Hei alle sammen..

Håper på noen orker å lese dette..

Det har seg slik at jeg har vært i lag med kjæresten min i 5 år nå.

Har det kjempe flott på alle måter med han og han er utrolig god og snill på alle måter.

Jeg var 15 år da jeg ble i lag med han (han er 4 år eldre enn meg )

I og med min unge alder har jeg aldri vært med noen andre enn han.

Han derimot har ligget med flere, noe som jeg har lært meg å leve med, hadde ikke regnet med noe annet heller egentlig, de fleste har vel noe bagasje fra fortiden..

MEN jeg synest på en måte det er sårende og ekkelt at han har ligget med alle de han har vært med, og noen av de bor rundt om i nærheten og..

Det hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde vært med noen før jeg traff han for da hadde jeg kanskje ikke tenkt noe over det??

Noen med erfaringer her?

Jeg vet at det er bare meg han vil ha og er ferdig med fortiden sin, men hvorfor kan ikke jeg tenke slik og..

At jeg bare har vært med han plager meg egentlig ikke, for han betyr alt for meg og vi er ikke bare kjærester , men også bestevenner og kan snakke om alt.

Selvfølgelig lurer jeg litt på hvordan det hadde vært, gresset er vel ikke alltid grønnere på den andre siden allikevel og jeg har det trygt og godt med han.

Nå har vi vært på utkikk etter leilighet/ hus i 1år snart(har bodd i kjelleren hjemme hos meg til nå)

Vet jo selvfølgelig alle har sine opp/- og nedturer i forholdene sine her i livet.

Men er det noen her inne som har vært med den samme mannen hele livet her inne?

Eller noen med noen erfaringer/ råd?

Vet egentlig ikke helt hva jeg er ute etter, vanskelig å forklare..

:forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke i samme situasjon som deg og har heller ikke vært det, bortsett fra motsatt at han var den jomfrulige for å si det sånn.

Men jeg skjønner at du tenker sånn faktisk.

Litt bagasje er nok bare sunt, men du må jo bare se på det som heldig på en måte at du traff prinsen på første forsøk, så slapp du å bli kjent med en haug med vorte frosker på veien dit :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...