Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sendt til en spesialist ifjor som konstanterte Pco hos meg... fikk ikke noe spes. info bortsett fra at d var cyster på eggstokkene og at enkelte kunne få problemer med å bli gravide...Thats it... Legen hadde d visst travelt og d ble tatt noen blodprøver og byebye.... Ellers har jeg funnet resten på intrnett.. Blodprøvende viste forsåvidt ik tegn til diabetes el andre hormonproblem... ikke at jeg fikk noe forklaring da men..

Og nå snart et år senere så har jeg sjekket med el tester... og kan ikke se at jeg har noen eggløsning.. :tristbla:

Noen som har vært borti dette før? Hva gjør jeg nå liksom, åssen går jeg fram? Veldig takknemmlig for evnt. svar/råd fra dere.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du proever aa bli gravid ville jeg tatt en tur til legen og bedt om aa bli henvist tilbake til spesialisten. H*n kan ta det derfra og evt. gjoere flere undersoekelser foer du kanskje blir gitt en resept paa Pergotime (clomifensitrat). Mannens svoemmere burde undersoekes foer du faar pergo i tilfelle det ligger noen problemer hos ham. Husk aa fortelle at du har sjekket for el. og ikke faatt positivt resultat.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...