Gjest Jon Ari Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har i det siste lagt merke til at nesten alle har lik bil. Det går i sort og sølv, stasjonsvogner og dekadent turbodiesel. Hvorfor denne enkle trangen til uniformering? Selv kjører jeg en lyseblå Saab 99, 1977 modell med mange rustflekker. Rusten symboliserer det naturlige og sjelfulle, den manglende servostyringen gjør dette til en maskulin bil og bensinforbruket gjør at Statoil får overskudd i år også. Men jeg spør. Hvorfor vil ingen skille seg litt mer ut? Hvorfor er moten svart og sølv og stasjonsvogn til alle som ikke har barnevogn engang? Og hvorfor følger dere moten istedetfor å være litt mer sjelfulle og ha deres egen stil? Jeg bare spør. Med hilsen fra Jon Ari.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg må tilstå at jeg ikke er eier av en stasjonsvogn, men bilen er sølvgrå. :unaturlig og moteslave:
Gjest Kråkebolle Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ikke likbil, men naboen min har!
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ikke likbil, men naboen min har! ←
Gjest glamourgirl Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjører trikk, og det er utrolig mange som kjører lik trikk som meg.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjører trikk, og det er utrolig mange som kjører lik trikk som meg. ← Du burde klage dem inn til kommunen.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har i det siste lagt merke til at nesten alle har lik bil. Det går i sort og sølv, stasjonsvogner og dekadent turbodiesel. Hvorfor denne enkle trangen til uniformering? Selv kjører jeg en lyseblå Saab 99, 1977 modell med mange rustflekker. Rusten symboliserer det naturlige og sjelfulle, den manglende servostyringen gjør dette til en maskulin bil og bensinforbruket gjør at Statoil får overskudd i år også. Men jeg spør. Hvorfor vil ingen skille seg litt mer ut? Hvorfor er moten svart og sølv og stasjonsvogn til alle som ikke har barnevogn engang? Og hvorfor følger dere moten istedetfor å være litt mer sjelfulle og ha deres egen stil? Jeg bare spør. Med hilsen fra Jon Ari. ← Jeg har i det siste lagt merke til at nesten alle har lik tone her inne. Det går i spott, spe, munnhuggeri og dekadent flåsing. Hvorfor denne enkle trang til latterliggjøring? Selv er jeg tilhenger av å vise respekt, selv ovenfor debattanter som innehar en annen mening enn meg selv/flertallet. Respekten symboliserer det menneskelige og reflekterte..osv osv
Gjest Alf Kaida Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjører trikk, og det er utrolig mange som kjører lik trikk som meg. ← Særlig nå i disse halloweentider. Trikk or treat?
Amalie_85 Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ikke svart eller sølv bil. Og den er fra 1969, så jeg kan vel ikke si at den er lik alle andre. Og jeg får oppmerksomhet ja
Gjest baby-E Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 Vi har en grønn passat. Ikke stasjonsvogn. Ganske ny. Grunnen til at vi ikke kjører rundt i en "sjelfull" (altså full av rust) er fordi vi vi ha en sikker og trygg bil. Om vi følger moten? Nei, vi lar sikkerhet gå først når det kommer til bil.
Ciara Skrevet 30. oktober 2006 #14 Skrevet 30. oktober 2006 "Sjelfull" i denne sammenhengen er vel et like positivt uttrykk som "sjarmerende" i boligannonser
Gjest baby-E Skrevet 30. oktober 2006 #15 Skrevet 30. oktober 2006 "Sjelfull" i denne sammenhengen er vel et like positivt uttrykk som "sjarmerende" i boligannonser ←
Amalie_85 Skrevet 30. oktober 2006 #16 Skrevet 30. oktober 2006 Min bil er full av sjel og. Har eget navn og greier. Min lille kjeledegge
Gjest glamourgirl Skrevet 30. oktober 2006 #17 Skrevet 30. oktober 2006 Særlig nå i disse halloweentider. Trikk or treat? ← Ja takk, begge deler!
Adolf Hykler Skrevet 30. oktober 2006 #20 Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor har alle lik bil? ← Har de? Jeg vet om mange lik som aldri har hatt bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå