Gå til innhold

Hvorfor har alle lik bil?

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Ari
Skrevet

Jeg har i det siste lagt merke til at nesten alle har lik bil. Det går i sort og sølv, stasjonsvogner og dekadent turbodiesel.

Hvorfor denne enkle trangen til uniformering? Selv kjører jeg en lyseblå Saab 99, 1977 modell med mange rustflekker. Rusten symboliserer det naturlige og sjelfulle, den manglende servostyringen gjør dette til en maskulin bil og bensinforbruket gjør at Statoil får overskudd i år også.

Men jeg spør. Hvorfor vil ingen skille seg litt mer ut? Hvorfor er moten svart og sølv og stasjonsvogn til alle som ikke har barnevogn engang? Og hvorfor følger dere moten istedetfor å være litt mer sjelfulle og ha deres egen stil?

Jeg bare spør. Med hilsen fra Jon Ari.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler:

Jeg må tilstå at jeg ikke er eier av en stasjonsvogn, men bilen er sølvgrå. :unaturlig og moteslave:

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Jeg har ikke likbil, men naboen min har!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg kjører trikk, og det er utrolig mange som kjører lik trikk som meg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

:hakeslepp: Du burde klage dem inn til kommunen.

Skrevet
Jeg har i det siste lagt merke til at nesten alle har lik bil. Det går i sort og sølv, stasjonsvogner og dekadent turbodiesel.

Hvorfor denne enkle trangen til uniformering? Selv kjører jeg en lyseblå Saab 99, 1977 modell med mange rustflekker. Rusten symboliserer det naturlige og sjelfulle, den manglende servostyringen gjør dette til en maskulin bil og bensinforbruket gjør at Statoil får overskudd i år også.

Men jeg spør. Hvorfor vil ingen skille seg litt mer ut? Hvorfor er moten svart og sølv og stasjonsvogn til alle som ikke har barnevogn engang? Og hvorfor følger dere moten istedetfor å være litt mer sjelfulle og ha deres egen stil?

Jeg bare spør. Med hilsen fra Jon Ari.

Jeg har i det siste lagt merke til at nesten alle har lik tone her inne. Det går i spott, spe, munnhuggeri og dekadent flåsing.

Hvorfor denne enkle trang til latterliggjøring? Selv er jeg tilhenger av å vise respekt, selv ovenfor debattanter som innehar en annen mening enn meg selv/flertallet. Respekten symboliserer det menneskelige og reflekterte..osv osv

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Særlig nå i disse halloweentider. Trikk or treat?

Skrevet

Jeg har ikke svart eller sølv bil. Og den er fra 1969, så jeg kan vel ikke si at den er lik alle andre. :ler:

Og jeg får oppmerksomhet ja :ler:

Skrevet

Vi har en grønn passat. Ikke stasjonsvogn. Ganske ny.

Grunnen til at vi ikke kjører rundt i en "sjelfull" (altså full av rust) er fordi vi vi ha en sikker og trygg bil.

Om vi følger moten? Nei, vi lar sikkerhet gå først når det kommer til bil.

Skrevet

"Sjelfull" i denne sammenhengen er vel et like positivt uttrykk som "sjarmerende" i boligannonser :ler:

Skrevet
"Sjelfull" i denne sammenhengen er vel et like positivt uttrykk som "sjarmerende" i boligannonser :ler:

:ler:

Skrevet

Min bil er full av sjel og. Har eget navn og greier.

Min lille kjeledegge

Gjest glamourgirl
Skrevet
Særlig nå i disse halloweentider. Trikk or treat?

Ja takk, begge deler! :ler:

Skrevet

Min er blå, og ikke lik i det hele tatt :)

Skrevet
Hvorfor har alle lik bil?

Har de? Jeg vet om mange lik som aldri har hatt bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...