Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Jeg er helt fra meg av bekymring og fortvilelse.

Jeg ble tilbudt jobb på andre siden av landet og takket ja til denne. Ser ikke hva jeg kan gjøre her som jeg ikke kan gjøre der. Planen var at vi skulle ha et møte i Oslo om signering av avtaler etc etc..

Dette gikk ikke helt etter planen, og jeg fikk da et spørsmål om jeg ville komme over fjellene for å besøke de der for å se på kontorer og hvordan det generelt var der.

Jeg takket ja til dette og fikk tilsendt flybilletter. Hadde det KJEMPE fint den helgen og fant ut at her kunne jeg virkelig trives.

Jeg fant jo tonen med en jeg kjente fra før av ( vi har vært smålig sammen for 6 år siden), men valgte å ikke la det skje noe da for jeg ville virkelig skille mellom jobb og privat liv.

Det ble mange telefon samtaler og meldinger når jeg kom hjem igjen på mandagen og dette fortsatte.

Jeg er veldig impulsiv og fikk en melding på fredagen etter som sa: Du har ikke lyst til å komme til vestlandet en tur i helgen da???

Jeg takker pent ja og drar av gårde til flyplassen med en gang..

vi hadde det like bra den helgen (bare oss 2 da), men jeg lot det fortsatt ikke skje noe annet enn litt småkyssing. Hadde virkelig ikke lyst til å dra hjem, men jobben på andre siden av landet ventet jo så jeg pakket sammen og satt meg på flyet hjem igjen..

Enda en uke med tlf.samtaler og meldinger går og han finner ut at han skal komme å besøke meg i helgen som var nå..

Han snakket om å dra på torsdag (kjøre bil), men han fikk ikke dratt før på fredag. Planen var da å dra i 12 tiden så han var her på kvelden en gang på fredagen.

Det ble veldig sent uten at jeg hørte noen ting og jeg sendte en melding som det sto: Kommet langt?

Jeg fikk svar etter en time at det hadde skjedd noe med bilen hans når han var i Telemark, men at viking var på vei med deler ( han kunne fint fikse det selv)

Tenkte at da kommer han vel om ikke kjempelenge, men hørte ikke noe mer den kvelden så jeg sendte en melding om at jeg gikk å la meg, men at han bare fikk ringe å vekke meg når han var her.

Sovnet jo og våkner tidlig på lørdagen uten at det er noe på telefonen, så jeg sender en melding og spør om hva som har skjedd??

Fikk da tilbake om at han ikke hadde kommet seg av gårde og tatt inn på hotell, men at han var på vei nå.

Jippi tenkte jeg, for jeg er ordentlig fjortis igjen da jeg for ikke så lenge siden har gått ut av et forhold på 4 år som ble veldig kjedelig til tider så det var så deilig å føle seg skikkelig forelska igjen.

Tiden drøyde veldig og jeg begynte å bli ordentlig bekymret siden det da hadde vært mange ulykker i helgen pga. snøværet, så jeg prøver å ringe uten å få svar.

Sender da en melding som sa noe som: håper du kommer deg trygt frem. begynner å bli litt bekymret over om du kommer i det hele tatt.

Får da tilbake: Nei jeg er ikke helt idiot. Jeg kaster ikke bort en jente som deg. Du er jo min fantastiske jente. Snakkes snart.

Og etter det har jeg ikke hørt noen ting.. Han har telefonen på men svarer verken på meldinger eller samtaler.

Jeg er helt ute av meg og har ikke kommet meg på jobb en gang for jeg er skikkelig lei meg..

Hva kan dette bety? vil han ikke ha kontakt med meg eller har det skjedd noe fælt? jeg har sjekket det som er av aviser for å se etter ulykker o.l. men finner ingen ting.

Jeg er på nippet til å sende melding til ekskona hans for å høre om hun har hørt noe ( de har barn sammen med delt omsorg så hvis hun ikke hadde hørt noe heller så er jo det ganske merkelig)

Noen tips til meg før jeg rakner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg forstår deg så godt. Jeg har vært der flere ganger selv. Truffet noen jeg synes så mye om og med mye frem og tilbake sitter en og venter på besøk eller den siste telefon for å bekrefte en avtale, og så ingenting.....

Det er så lett å bli hysterisk. Jeg har hatt sykehus og politi i tankene..... :forvirret:

Men jeg synes du skal bare roe ned. Se tilbake på den kontakten du har hatt med han. Burde ikke han gitt melding til deg for at han blir sen? Burde ikke han sendt deg en melding med at "nå står jeg her og venter på bildeler, kommer snart" og ikke minst "jeg tar inn på hotell over natten, så bare gå og legg deg du, ikke vær bekymret for meg"? Men det er du som må "mase", ikke sant?

Jeg beklager at jeg er kynisk her, og forhåpentligvis så er det en ok fyr som du snart hører fra. Men han har ikke vært så veldig snill med å holde deg oppdatert på denne reisen sin. Og ringe en eks-kone er hysterisk. Lett å se i etterkant eller på sidelinjen. Jeg har selv hatt både foreldre, og søsken i tanker ved slike anledninger, men må bare innse i ettertid at de ikke har vært noe å ha på og mest sannsynlig har alt bare vært løgn.

Men kanskje du har vært heldig og hørt noe fra han nå? ;)

Skrevet

Når du skriver det på den måten skjønner jeg jo litt mer av hva andre mener, men det er kun jeg som har mast denne helgen.. tidligere har det vært han som har sendt meldinger eller ringt ofte.

Hvis jeg ikke har svart hvis jeg har hatt kaos på jobben har han forsikret seg om at alt er bra.

Bare vet ikke helt hvordan jeg skal takle å ikke ha kontakt med han heller..

Er blitt sykemeldt (ikke pga dette da:) ) og sitter jo hjemme og har alt for mye tid å bruke opp så det blir jo til å tenke på dette..

Det gjør meg gal.. og jeg har ingen råd til meg selv.. orker ikke gå ut heller pga sykdom men hvis jeg hadde tror jeg faktisk at jeg hadde stikki ganske fort bort på puben å tatt meg en trøstepils:)

Høres jo ut som en skikkelig fjortis men det er vel akkurat det jeg føler.. at jeg mååå finne ut av hva som er skjedd for jeg er litt for selvsikker på at det ikke er min "skyld" og at det må ha skjedd et eller annet..

Det er bare 2 mnd siden han var på sykehuset med hjerneblødning og så det er derfor jeg blir fort hysterisk på at det kan ha skjedd igjen..

Skrevet

ååå..

Jeg må bare få sagt det her også..

han ringte nettopp!!!!! ingen ting galt skjedd.. heldigvis..

har fått en laaaangt forklaring og jeg kjefta fra meg litt for jeg blir jo redd!!!!

Men da er saken avsluttet og alt er i skjønneste orden;)

Skrevet

Så bra at det ordnet seg :)

Gjest Gjest_gitte_*
Skrevet
Synes det hørtes litt naivt ut, jeg....

Ja.. men menn er jo av og til litt vanskelige og hvis vi ikke gir them the benefit of the doubt ville det jo aldri bli noen barn eller ekteskap..

Lykke til , trådstarter!

Skrevet

Så flott. Godt det kan ordne seg for noen :)

Hilsen den kyniske gjesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...