Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hvilken farge er det vanlig at menn har på slips i begravelse?
:-) anna Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Mange har jo et "begravelsesslips. Som er svart eller mørk blått f.eks. Men jeg tror ikke noen vil reagere på slips i annen farge heller. De fleste har andre ting å tenke på under en begravelse enn slipset. Det sier uansett så mye mer at vedkommende kom i begravelsen.
Gjest gjest_trådstarter Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Vi bor i Sverige og jeg har hørt at det er vanlig med hvite slips her. Vi skal i begravelse i Norge og da er det vel mørkt som er best?
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Mørkt ja. Tror mange ville reagert på hvitt. Svart, blått, mørk grønt osv
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville valgt mørkt tror jeg ja.... Ikke at jeg er mann da.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Vi bor i Sverige og jeg har hørt at det er vanlig med hvite slips her. Vi skal i begravelse i Norge og da er det vel mørkt som er best? ← jeg har vært i begravelse i sverige og så ingen med hvitt slips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå