Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 I februar blir sesong 5 av SatC sendt på TV1000/Cinema. Sesongen er på kun 8 episoder pga. SJP's graviditet men sies å inneholde noen av de beste episodene som er laget av denne serien. TV3 har ennå ikke satt opp sesong 5 på sin sendeplan. Her er info om sesong 6, sakset fra HBO's Offisielle sider: January 7, 2003 The Emmy® Award-winning hit HBO comedy series SEX AND THE CITY begins production on its sixth and final season March 31. Season Six will be longer than ever before - a total of 20 episodes - with 12 to debut this June and the remaining eight to air in January 2004. Milla
Iset Skrevet 31. januar 2003 #2 Skrevet 31. januar 2003 søren, jeg har ikke den kanalen.... men det kan være vi skal få oss dekoder nå i februar. jeg ELSKER sex and the city!!! men hvor mange episoder var den siste sesongen tv3 sendte nå på? der Mieanda er gravid??? plutselig sendte de bare repriser igjen... hva skjedde? er det jeg som ikke følger med eller?
Lisle Skrevet 31. januar 2003 #3 Skrevet 31. januar 2003 jeg har lastet ned en mengde satc-episoder fra kazaa. der ligger også de nyeste for dere som ikke klarer å vente! (eller som ikke har en satckanal...) jeg tror jeg har sett alle fra sesong 5 nå... jeg har ihvertfall ikke sett alle av de første episodene men forrige uke så jeg den allerførste episoden, den var fullstendig annerledes enn hva jeg var vant til fra de andre. gleder meg til sesong 6 episodene!
Iset Skrevet 31. januar 2003 #4 Skrevet 31. januar 2003 JESS. tusen takk Lisle:) skal skynde med inn på Kazaa med en gang jeg! klem Iset
Gjest Kira Skrevet 9. februar 2003 #5 Skrevet 9. februar 2003 Og jeg da, som ikke har TV1000 og Cinema ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå