vikki Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har etter lang tid bestemt meg for å ta dette hiss frisøren,men på noen premisser.!!hehehhe.. så nå vil jeg høre fra dere som har/hadde/eller kjenner noen som har hairexstansion. 1. hvor lang tid tok det? 2 hvordan gjør de det? 3.gjør det vont? 4. hvor lenge sitter håret fast i ditt eget hår(når begynner det å se stygt og falskt ut) 5. kan man ta med seg det håret tilbake til frisøre og få det sveist fast igjen til en mindre pris?. eller er det slik at etter 3-5 mnd. så detter det av og flere tusen kr er bortkastet??? 6. ble du fornøyd? 7 DERSOM du bor i Bergen hvor gjor du det og vil du anbefalle det stedet?. takker så mye for svar....er lit hårfiksert da vettu..hehehe challa bays!!:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 1. det tar ca 4-5 timer 2. de fester extaisionen til ditt eget hår 3. du merker ikke at de setter det på deg hvis de ikke brenner deg med apparatet. 4. det ser helt ekte ut hele veien men bør byttes ut etter 6 mnd 5. du kan ikke sette det på hos frisøren flere ganger 6. ja jeg ble veldig fornøyd 7. Jeg bor ikke i bergen men i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #3 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei Bor også i Oslo og lurer på hvordan de festes. Dvs. svises det "falske" håret fast i nakkehårene eller? Hva koster det egentlig og må man bruke en spesialshampo, siden det ikke er ditt hår. Er det ekte hår som blir satt på eller? Fint hvis du fra Oslo kunne svare. PS: Hvilken firsørsalong gjorde du det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Til Anonym! fikk du noen rabatter da du gik tilbake for å få på nytt en gang til?? eller måtte du betale full pris en gang til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 25. mars 2002 #5 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei. Jeg gjorde det i fjor og kommer aldri til å gjøre det igjen. Mener jeg betalte rundt 3.500 kroner pluss spesialbørste, spesialskyllevann og shampo. Det tok sin tid, og det er greit nok. Vondt var det heller ikke. Pent var det også. Men det var irriterende. Irriterende å kjenne i håret. Masse harde klumper overalt. Etter en måned var alle tilleggshår borte vekk. De skrei ut, en etter en. Resten dro jeg selv ut. Jeg orket ikke å kjenne de ekle klumpene overalt i hodet. Det ble kortvarig og relativt dyr moro. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 DET BLIR FESTET MED ET VARME APPARAT SOM GJØR AT KERATINET SMELTER RUNDT DITT EGET HÅR. FOR Å SETTE PÅ ET HELT HODE MÅ DU REGNE MED AT DET KOSTER ET STED MELLOM 8-10.000 MAN BRUKER HELLER IKKE Å FESTE DET SÅ LANGT NED SOM NAKKEHÅRENE MEN SÅ LANG DET LAR SEG GJØRE. MAN TRENGER IKKE Å BRUKE SPES. SHAMPOO MEN DET ER EN FORDEL. DET MAN MÅ PASSE PÅ Å KJØPE ER EN NATURBØRSTE FOR Å HJELPE TIL SÅ DET IKKE BLIR FLOKER I HÅRET. dET SOM OGSÅ ER VIKTIG ER AT MAN FLETTER HÅRET NÅR EN LEGGER SEG OM KVELDEN. HARET DE BRUKER ER IKKE FALSKT MEN EKTE ASSIATISK HÅR. JEG HAR SATT DET PÅ HOS AB KLIPP PÅ STOVNER SENTER. NÅR EN GÅR FOR Å ETTERFYLLE PLEIER FOLK BARE Å BETALE FOR HÅRET MEN DET ER OPP TIL DEN FRISØREN HVA EN VIL GJØRE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mars 2002 hallo ANONYM..... dit jeg skal koster det 3500,- for å få håret ned til korsryggen det vil si "forlenge" hele håret helt ned. men jeg spurte dama hva som svarte seg økonomisk lim eller sveise/brenne håret på å da sa hun brenne!! hvorfor det? virker mindre styr med lim enn et mega brenneapparat opplegg..... uansett. hvor nær hodebunnen brenne de???. uwææææ vil ikke bli brennt.... kjente du som hun ene sa her at hun kjente klumper i hele håret og det falt av etter en mnd?? Kan m,an bleke håret med hairexstansion i??? eller vil kjemikalene etse på en måte eller tære da om du vil, der hårene er sveiset/brent sammen??..noen som vet det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #8 Del Skrevet 30. mars 2002 kan man bleke håret med hairextansion i mon tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #9 Del Skrevet 1. april 2002 noen sier ja og noen sier nei.tror det kommer an på hvilket bleke pulver du bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har nettopp fjernet mine extensions, andre runde på rappen. For meg var det en ypperlig måte å spare mitt eget hår på. Jeg måtte spare for å få 6 cm, slik at det kunne festes på. Så kort hår hadde jeg når jeg startet. Jeg har hatt begge omgangene på rundt 3 måneder. Etter dette vil festene vises mere og jeg anbefaler ikke noe lengere tid enn 3 mnd iallefall. Jeg har hatt extensions flere ganger og trives veeldig godt med det. Nå sist hadde jeg ca 60 stykker, men ikke full lengde. Bare sånn ca til rett nedenfor ørene, men med tanke på hvor kort mitt eget hår er så var jeg storfornøyd med det. Fikk jo lang lugg og greier. Det falske håret flettes stramt med ditt eget hår helt i hårfestet, bare en cm lang flette, så tvinnes de falske håret rundt fletten helt i festet, det taes en bitteliten dasj med lim på, og så "sveises", "brennes" det falske håret "rundt" ditt eget hår, slik at det festes i ditt eget hår. Ingen smerte og ditt eget hår skades ikke. Det ligger liksom inni den lille "klumpen" som brenningen forårsaker. De fester extensionene bare rundt krona på hodet, ingen lenger ned enn oversiden av ørene iallefall. Maks. De lager "rader", slik at det blir jevnt og like mye hår rundt hele hodet. Jeg har hatt "skjulte" ext. dvs at de ikke ligger i skillet jeg har, men med mitt eget hår som dekker over festene. Jeg har vært kjempefornøyd, og folk som ikke har visst det, har ikke ant at jeg har hatt ext. I og med at jeg ikke har hatt full lengde, har jeg "bare" hatt ca 60 stk. så jeg har betalt kr. 1.200.- de gangene jeg har gjort det. Jeg kan tenke meg at full lengde nok koster 3-4.000.-. Jeg er fra Tromøs og hargjort det på "Klipperiet", som faktisk, for å skryte, er den salongen i Norge som har hatt opplæring på dette på de fleste andre salonger i Norge. Den eneste faren med ext. er at man blir totalt avhengig.... Og ja...man kan både farge og bleike håret. Trenger ikke noe spes shampo, men balsam er en nødvendighet. Og husk...ikke vaske håret de 3 første dagene etter de er satt inn. Jeg har aldri mistet en eneste en, tvert imot er de neste umulige å få av. Brukte 4 timer hjemme på badet nå sist, med å få de av. Så kom igjen...prøv da vel. Det er jo bare hår.... _________________ ***Sofia***1212[ Dette Innlegg er endret av: Sofia den 2002-04-12 12:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #11 Del Skrevet 9. april 2002 Heisann Jeg tok nettopp extensions som heter *great lenghts*, dette er ekte hår og festes faktisk helt ned i nakken også.... Og frisøren min sa at de festene som datt ut kunne jeg ta med tilbake, hvorpå hun kunne feste de en gang til.....Men ikke mer enn 1 gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå