Gå til innhold

Gir jenter sannheten? Gir meg mobilnr. sitt...

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt-23
Skrevet

Det er dumt å analysere situasjoner og en blir fort gal av det..., men jeg får forsøke for en siste gang i mitt liv - å få et svar fra Dere.... ;)

Var på vorspiel på lørdag og traff der ei hyggelig jente noen år yngre enn meg. Hun ga meg nummeret sitt og la det selv inn på mobilen min.

Vi tok samme bil hjem ettersom en kompis av henne stadig er ute og kjører på lørdagskvelden. Hun hadde ringt et nr. feil tidligere på kvelden til en slektning - midt på natten.

Sier at jeg sender en melding til henne og hører om hun har fått kjeft grunnet denne feiloppringningen...

Da sier hun litt litt bastant; Har du nummeret mitt?

Følte egentlig at hun sa dette grunnet at hun da kanskje kunne miste frynsegodet med at denne kameraten i fremtiden vil hente henne gratis på byen - da hun kanskje vil gi inntrykk av at hun kan tenke seg noe mer med han som kjørte oss hjem - for å få gratis transport...

Og; hun ble selvfølgelig ikke med meg inn - da ville jeg ikke trengt å spørre dette spørsmål...

Finnes det svar på mitt spørsmål eller må det utdypes?

Og kort; har det at en jente gir et nr. til en gutt noen som helst betydning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og kort; har det at en jente gir et nr. til en gutt noen som helst betydning?

Skjønte ikke helt resten av innlegget ditt, men svarer på det jeg skjønte: Det kan ha betydning, og det kan ikke ha betydning. Det kan bare hun svare på.

Jeg har i festens beruselse gitt bort nummer til folk jeg egentlig ikke ville ha noe mer med å gjøre (fant jeg ut senere på kvelden), men akkurat der og da, på oppadgående rus, elsket jeg alle og ville at alle skulle elske meg. Sånne kvelder ender som regel med fylleangst dagen derpå.

Når hun svarte deg som hun gjorde, høres det egentlig ut som om hun ikke vil mer. Hadde hun villet det, hadde hun svart på SMSen din på en helt annen måte.

Skrevet

ikke noe fasitsvar på dette er jeg redd. at vi gir bort nr. vårt trenger ikke bety mere enn at vi synes du er hyggelig. trenger derfor ikke bety noe mer enn det og på den andre siden kan det bety mye mere....kansje sitter vi alt å venter på at du skal ringe eller sende mld.

er redd for at du ikke kan vite sikkert før du har sendt henne en sms og fått svar.

lykke til. klem

Gjest Gutt-23
Skrevet

Har ikke sendt en sms, men kunne kanskje forstås slik...

Ble kanskje litt rotete satt opp... :)

Sender vel en melding i morgen kanskje... hadde jo vært hyggelig å ta en tur ut hvis interessen er der...

Men sms er kanskje ikke noe å kommunisere gjennom, bedre å ringe første gang?

Hun er ca. 19 år - det kan kanskje ha noe å si...

Skrevet

Hvis du ikke hvet om hun er interessert, så er det vel best å sende en sms, for kanskje hun føler det veldig ubehagelig viss du ringer. Jeg tror det samme som deg at hun kanskje hadde noe på gang med han kompisen siden hun ikke ville innrømme at du hadde fått nummeret av henne.

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å ringe henne, hun har jo trossalt avvist deg på en måte..

Skrevet

En annen mulighet er faktisk at hun kan ha glemt det... Høres litt sykt ut, men når jeg blir veldig full (og det synes skjelden på meg alikevel) kan jeg gleme ting i løpet av kvelden.

På sprørsmål om det betyr noe at hun ga deg nr: nei, det BEHØVER ikke bety noe. Virkelig ikke. For jeg har selv gitt bort nr og ikke vært så veldig interessert. Noen ganger og fordi jeg ikke fant en måte å si nei på... teit, men sant. MEN det kan også bety noe. Er jo verdt et forsøk. :) Kan hende hun ble flau overfor kompisen eller noe. Lykke til

Skrevet

Send jenta en sms og få avklart det hele! Hva om hun er interessert og du ikke gjør noe? Nei noen ganger må man våge å ta sjansen! Det verste du kan få er jo et nei...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...