Gå til innhold

Borddekorasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal jo gifte oss i juni da, men vi skal ha lys på bordet.. Jeg har fått tak i noen stilige hvite fat (i passe str) som jeg skal ha noen lilla rose lys på og noen små lys rundt.. Tror det blir veldig fint!! :)

Ett bord blir jo pent med lys på da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ka farsken....

Hvordadn legger man ut bilde her da? Har et bilde av bordet...

kun supermedlemmer kan legge ut bilder i innlegg. Du må registrere deg, laste opp bildet i et album og legge ut link dit om du ikke er supermedlem.

Skrevet
Kjøpte røde hjerteformede flytelys på ikea forrige uke. Fant de blandt julepynten. Så kjempe fine ut synes jeg, så de skal nok jeg ha i bryllupet vårt.

Kult! Har du testet de? Synes ofte lys fra Ikea er i litt dårlig kvalitet. Men slike vil jeg også ha hvis de funer bra :) Hvilke farger hadde de dem i?

Skrevet
Kult! Har du testet de? Synes ofte lys fra Ikea er i litt dårlig kvalitet. Men slike vil jeg også ha hvis de funer bra :) Hvilke farger hadde de dem i?

Har tent ett av lysene, har ikke brent det helt ned,men så langt så ser det ut som om de brenner veldig fint i allefall. Var også litt skeptisk til hvordan de ville brenne, men er så langt fornøyd og kommer nok til å gå for disse lysene.

Skrevet
Har tent ett av lysene, har ikke brent det helt ned,men så langt så ser det ut som om de brenner veldig fint i allefall. Var også litt skeptisk til hvordan de ville brenne, men er så langt fornøyd og kommer nok til å gå for disse lysene.

Husk å sjekke brennetid... Er jo synd hvis alle lysene brennes ned halvveis i middagen.

Gjest Dimmine
Skrevet

Jeg skal gifte meg 28.juli og skal ha lys. Noen små lykter med lys, for stemning og pynt. Jeg har også tenkt å ha vannboller med flytelys og med en blomst eller to i.. :)

Skrevet
Husk å sjekke brennetid... Er jo synd hvis alle lysene brennes ned halvveis i middagen.

Ikke så dumt forslag, kom på det jeg også. Så nå skal jeg sjekke ut det før jeg evt går til innkjøp av en hel masse lys. Blir jo litt dumt å skulle bytte lys midt under middagen.

Skrevet

Takk for mange fine tilbakemeldinger. Kommer vel til å ende opp med lys vi og, jeg var bare usikker på om de ville komme til sin rett midt på lyse dagen. Men det er jo helt klart pent med lys på bordene..

:)

Skrevet

Vi giftet oss 21.juli i år, og vi hadde stearinlys på bordet. Syntes det ble veldig tomt uten det, og hadde bryllupet i et ganske mørkt lokale, så da ble det veldig koselig med lys på bordene. Men vi brukte ikke sånne vanlige store lys, vi brukte av de tynne små som man får kjøpt på bl.a. Ikea - hvor det er med sånne små firkanta glass-lysestaker. De tok lite plass på bordet, men gjrode seg veldig fint med litt lys der selv om det var midt i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...