Gjest Gjest_sommerfugl_* Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Det har seg sånn at jeg har to barn fra ett tidligere forhold.. Er samboer i dag med en alldeles flott fyr, han har ingen barn. Vi har vært sammen i 2 1/2 år nå, samboer i 1 1/2 av dem. Jeg ble gravid 4 mnd etter at vi traff hverandre, men forholdet var litt usikkert da, og jeg ville ikke risikere å sitte igjen som aleinemor til 3.. Dumme meg tok abort..noe jeg sliter veldig med i dag...angrer så utrolig!! Nå har jeg så utrolig lyst på en liten til..men han mener vi må vente til tiden er inne for det.. For hans del tror jeg ikke den kommer.. Har jobb begge to, og lever ett stabilt liv.. Drømte ei natt at jeg var gravid...var så lykkelig,,,, Men i drømmen viste han ingen glede..ville ikke si det til foreldrene sine. Våknet av at jeg gråt...det var så sårt... Han mener han vil vente pga at jeg har fått purring på en regning..HALLO? Er ikke egnet å være mor for at jeg har fått purring? Hjertet mitt gråter.... !! Takk for at du leste dette...
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Han er bare en mann! Det er ikke sikkert han forstår hvor mye du ønsker deg et barn med ham, selv om du har prøvd å si det til ham! Ikke for å være kategorisk, men menn må ofte fortelles slike ting i klartekst, og vi kvinner er fryktelig flinke til å surre rundt grøten og forvente at mannen skal skjønne hva vi ønsker oss. Kall en spade for enn spade og fortell ham på en pen måte hvor mye du ønsker deg et barn til, uten å komme med beskyldninger eller lignende. Og så må du gi ham tid til å tenke på det. Han trenger kanskje å gå inn i hula si noen dager før han finner ut hva han vil, men la ham få den tiden. Når han så kommer ut igjen, så får du bare håpe at han har lyst til det samme som deg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå