Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig burde jeg vite dette fordi jeg har lest mange innlegg om dette, men nå som jeg skal prøve selv har jeg selvfølgelig glemt alt :oops:

(Etter mine beregninger skulle mensen ha startet i går eller i dag :o). Mitt spørsmål er om alle testene vil gi utslag hvis jeg tester feks i morgen ?

Takknemlig for svar

Nokså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste tester reklamerer med at de skal slå ut allerede dagen etter forventet mens (iallefall tilfelle med ClearBlue). Imidlertid kan det drøye litt for noen før det slår ut, så et negativt resultat trenger ikke bety at en ikke er gravid. Mengden av Hcg dobler seg over to dager, så dersom en får et negativt resultat så anbefales det å vente tre dager og teste på nytt om ikke mensen har kommet.

Selv testet jeg svakt positivt dagen etter forventet mens, og etter tre dager hadde streken blitt mye sterkere (jeg hadde kjøpt en "two-pack" så

jeg kunne liksågodt bruke den andre testen).

Lykke til!

Skrevet

For meg tok det en uke etter forventet mens før testen ble positiv!! Og det er visst ganske vanlig. Jeg to to negative, men puppene var så ømme...jeg var heldiggvis gravid! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...