Gå til innhold

Vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe ny vaskemaskin, og har satt 3000 som maxgrense på pris. Har fått masse reklame med tilbud om vaskemaskiner til under 3000 i posten i det siste, både bosch, whirlpool, beko og candy. Beko og candy har jeg aldri hørt om, så jeg er skeptisk.... er det noen som vet noe om disse merkene? Jeg vil helst ha bosch fordi jeg har bra erfaringer med dette merket, og føler det er bra kvalitet på bosch. Har sett en vaskemaskin med 1400 omdreininger, men merkelig nok (:ironi:) så er de tomme for denne overalt bare få dager etter at avisen kom ut. så lurer på candy, er dette en ok vaskemaskin?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Beko er tyrkisk så styr unna. De rimeligste Bosch og Whirlpool-maskinene er ikke tyskprodusert så det er ikke samme kvaliteten som dyrere maskiner. Vi kjøpte en AEG til 3495, med 1400 omdreininger (alle aeg-maskinene er produsert i tyskland), og den vet jeg de tapte mye penger på, og siden Bosch-maskinene ofte er rimeligere i innkjøpspris (har jobbet i bransjen) så kan det godt være at det supertilbudet til 2995,- ikke er så ille. Husk at Elkjøp har annonsegaranti slik at dersom de er utsolgt der og da så kan du kreve å kjøpe den og heller hente den når den kommer inn igjen, evt dersom dette er for langt fram i tid: få en tilsvarende eller bedre maskin til samme pris.

Skrevet
Beko er tyrkisk så styr unna. De rimeligste Bosch og Whirlpool-maskinene er ikke tyskprodusert så det er ikke samme kvaliteten som dyrere maskiner. Vi kjøpte en AEG til 3495, med 1400 omdreininger (alle aeg-maskinene er produsert i tyskland), og den vet jeg de tapte mye penger på, og siden Bosch-maskinene ofte er rimeligere i innkjøpspris (har jobbet i bransjen) så kan det godt være at det supertilbudet til 2995,- ikke er så ille. Husk at Elkjøp har annonsegaranti slik at dersom de er utsolgt der og da så kan du kreve å kjøpe den og heller hente den når den kommer inn igjen, evt dersom dette er for langt fram i tid: få en tilsvarende eller bedre maskin til samme pris.

Ok, takk for svar... Jeg ringte Elkjøp, og de kunne skaffe meg den Bosch'en som var annonsert til 2995, så jeg tok den jeg. håper det er ok :)

denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...50AAAEOtuI03xiL

med 3 års garanti for 500 ekstra.

Et annet spørsmål: får en sånn maskin plass baki en tahoe med grønne skilter??

:ler:

Gjest -eline-
Skrevet
Ok, takk for svar... Jeg ringte Elkjøp, og de kunne skaffe meg den Bosch'en som var annonsert til 2995, så jeg tok den jeg. håper det er ok  :)

denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...50AAAEOtuI03xiL

med 3 års garanti for 500 ekstra.

Sikkert et greit kjøp til den prisen ja :) ...den forsikringa er ikke så veldig nyttig siden man har 5 årsreklamasjonstid på fabrikasjonsfeil uansett, men den dekker jo uhell (feks bh-spiler/stein etc i yttertrommel), det gjør ikke reklamasjonsretten eller vanlig garanti.

Skrevet
Sikkert et greit kjøp til den prisen ja :) ...den forsikringa er ikke så veldig nyttig siden man har 5 årsreklamasjonstid på fabrikasjonsfeil uansett, men den dekker jo uhell (feks bh-spiler/stein etc i yttertrommel), det gjør ikke reklamasjonsretten eller vanlig garanti.

Åh, jaja... :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Taxi!

Er litt nysgjerrig på den Boschmaskina til 3000. Har sett på den jeg også :) Har du fått prøvd den? Og er du fornøyd?

Skrevet

Bosch er greit - når det gjelder spesifikasjoner, får du det du betaler for. Candy er et merke som bør styres unna (snakker av erfaring, hadde en i kollektivet i studieteiden. Never more.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...