Gå til innhold

Slik var jeg som mor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Nå sitter jeg her og tenker ca 21 år tilbake i tid,jeg var 28 da jeg ble mor.Jeg trodde at jeg da var voksen for ansvaret og jeg klarte det bra,selv om jeg var veldig usikker og var redd for ikke å gjøre noe galt i morsrollen.Jeg vokste med ansvaret og nå skal jeg bli bestemor i juli og det er rart å tenke på.

Jeg snakket aldri babyspråk til ungen som kaldte Kua for MØ MØ,jeg sa det er en ku ferdig med det og ungen pratet reint meget tidlig.Eks gubben var jo på jobb og han tok seg ikke tid med ungen eller husarbeid og da var det liten tid til å tenke på meg selv.Så fort ungen sov tok jeg meg den frihet og koset meg i et varmt bad med oljer og god lukt.Renset hud sminket og stelte meg så jeg fikk opp humør og ble glad og ikke så ut som en utvasket skurefille.

Fikk også noen ungdommer til å sitte barnevakt så jeg kunne treffe venninner på kafe.Jeg holdt på med mine hobbier ved siden av og alt bestod ikke i bleier,mat og tåteflaske.Jeg klarte å leve selv ved siden av også.Så jenter dere bør passe på å ta tid til dere selv også opp i alt dette da orker dere mer.Dette var en liten rapport fra meg slik jeg hadde det for 20 år siden :)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...