Pearl Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Er på let etter god julemusikk og har lastet ned mange gode norske og en god del fra andre land. Men det er en jeg ikke vet tittelen på. Den synges som regel av disse korene som går fra dør til dør i Amerikanske julefilmer eller de korene som opptrer ved julegranene. Noen som vet hvilken jeg mener?? Hvilke utenlandske melodier liker dere best? Jeg liker mange men en av favorittene er My first Noel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Del Skrevet 30. oktober 2006 Wow. Jeg tror du må gi oss noe mer å gå på. Det er MANGE engelske julesanger der ute. Sånn ellers tror jeg min ultimate favoritt må være Oh Holy night. Joy to the World, DingDong Merrily on High, Little Drummerboy, Hark! The Herald Angels Sing, Do You Hear What I hear, The 12 Days of Christmas er også noen av favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja jeg vet at det er lite å gå på men jeg kunne nynnet melodien men jeg husker ikke et ord av teksten. Jeg skalgi beskjed om jeg finner det ut på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Del Skrevet 30. oktober 2006 Chestnuts roasting on an open fire er kjempekoselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja enig i at chestnuts er koselig men jeg er ikke helt fortrolig med Nat Cole sin versjon. Hørte S Brigthman sin Hijo de la Luna som var nydelig. Har hun gitt ut en jule CD? Noen som vet? Sangen jeg ikke finner er noe lignende Ding Dong Merrily, tror jeg. Men det passer ikke til noen av versjonene jeg har funnet. Jeg får nok ta meg en runde igjennom jule DVD ene tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. oktober 2006 #6 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan du en linje eller to av den sangen? Synd du ikke kan nynne via KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 30. oktober 2006 #7 Del Skrevet 30. oktober 2006 Liker godt "have yourself a merry little christmas" for den er så go, å "Driving home for christmas". Fine sangene å fine jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 30. oktober 2006 Once upon A Christmas med Dolly og Kenny er også fantastisk fin. Jeg må nok lage min egen CD med de flotteste sangene tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. oktober 2006 #9 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg tipper det er Deck the halls du leter etter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #10 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hm. Tror sannelig jeg må laste ned noen julesanger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. oktober 2006 #11 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg tipper det er Deck the halls du leter etter jeg ← det var det jeg også tenkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei igjen. Arwen det var godt gjettet men faktisk så fant jeg den to sanger lengre vekk på den flotte siden du la ut link på. Det var: God rest Ye Merry Gentlemen Takk til alle. Det er mange nydelige jule melodier kan en trygt si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 2. november 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 2. november 2006 Vil bare nevne enda en melodi som vi ikke bruker mye her som er nydelig Carol of the Bells. Fant en del utgitt av Vienna Boys Choir, nydelig....Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå