Jens Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Vi leser selfølgelig bøker, men han er jo så stor nå, og lurer på hva vi kan gjøre sammen. Har f.eks kjøpt tegne saker til ham men han går fort lei. Tips?
Lula Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Min sønn elsker å være ute! Enten på lekeplassen, hjemme eller på tur for å mate endene (stor stas) Inne er det veldig populært å bygge hytte i sofaen av putene. Blir aldri lei av det. Han fikk også en bilbane av onkelen sin til 1-års dagen. Han elsker å kjøre bil sammen med pappa! På kjøkkenet har vi noen skuffer lavt nede som inneholder ting som ikke er farlige eller kan knuses. Han liker godt å undersøke alt han finner der. Ellers liker han å gjøre de tingene vi gjør: Nå jeg vasker gulvet feks. har han egen klut og "hjelper til". Når pappa jobber ute har han egen spade, sag (for barn selvsagt) o.s.v. Ellers må han jo leke for seg selv en god del. Vi vil ikke at han skal venne seg til å bli underholdt hele tiden. Min gutt er like gammel som din.
BayliZ Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Være masse sammen ute, det elsker jenta mi ihvertfall. Eller så er det visst veldig moro å ha sånn bil som du drar tilbake så kjører den av gårde selv. Denne sitter vi å sender frem og tilbake og det er visst hysterisk moro.
:-) anna Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Sandkasse og koppestell er vinnerne her i huset Også gåbilen hennes da. Den har vært populær helt siden hun fikk den til jul i fjor.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Glidelåser! vesker som kan åpnes og lukkes. Bokser som kan åpnes og lukkes. Esker man kan putte ting i. "Gjemme seg"
Lavendula Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Trill, kast, dans og tull med en ball! Det var har vært sikkerstikk her i huset! Vil også anbefale lette puslespill, togbane i tre, duplo, lek med kopper i en bolle vann og det å være ute
Siam Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Min sønn er 15 måneder, og vi bygger klosser, leker borte-tittei med forskjellige leker, herjer, gir hverandre leker, leser bøker. Men han har ikke tålmodighet til å holde på med det samme lenge av gangen, så jeg følger stort sett det han gjør. Han følger også mye med på det jeg gjør, han synes det er gøy å "hjelpe til med" å brette klær, "rydde" (les dra ut av) skuffer og skap. Vi har ikke fått vært så mye ute i høst siden det har vært så dårlig vær kombinert med at han har vært så forkjølet. Men håper vi får vært litt mer ute nå. Sandkasse er stas, og å bare gå og tusle.
Gjest -M- Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Her i huset går det mye i byggeklosser, sende hverandre biler og baller, bygge hytte med teppe og stoler. Min kjære sønn (21mnd) har ikke veldig tålmodighet og orker ikke sitte for lenge å lese bøker, men har blitt noe mer interessrt i det også. Tegning er også morro, men bare i korte perioder av gangen. "Skremme-leken" og "nå-kommer-jeg-å-tar-deg-leken" blir vi aldri lei!! Og den nyeste vrien er at vi "fanger" hverandre med et teppe over hodet Sønnen har alltid vært utrolig interessert i lys og etterhvert lysbrytere, helt siden han oppdaget hvordan de fungerte... Så vi fant ut at lommelykt er midt i blinken for han. Da slår vi av alt lys eller går inn i rom der det er helt mørkt, så skal vi finne frem ved hjelp av lommelykten. Utrolig fasinerende, skal jeg bare si!! -M-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå