Gå til innhold

Onanering med tilskuer - Slapper ikke av

Fremhevede innlegg

Gjest Female22
Skrevet

Kjæresten min blir veldig opphisset av å se meg onanere. Derfor bruker jeg iblant å gjøre det for han, men det blir liksom så fake for meg... jeg klarer ikke være naturlig, men "spiller en rolle", men uten at han merker det. Han tror jeg er naturlig, og at jeg virkelig får de onani-orgasmene jeg faker.

Når jeg er alene og onanerer, så glemmer jeg alt rundt meg, det er bare meg og fantasiene, jeg nyter til de grader, og får ganske lett orgasme.

Jeg nyter sinnsykt å ha sex med han, suging/slikking og samleie, og får nesten alltid orgasme.

Nå vil han at jeg skal onanere under forspillet, nesten hver gang vi har sex, og for meg har det liksom blitt en ond sirkel.

Spørsmålet mitt er: Klarer dere andre jenter å onanere for kjæresten på en naturlig måte, slik at det går for dere, og at nytelsen blir lik den dere har alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut å fake orgasmene dine mens du onanerer foran han. Du gjør deg selv en svær bjørnetjeneste og du "lurer" jo han. Hva om han lurer deg på samme måte med andre ting? Ingen fin tanke hva? Du sier jo selv at dette er som en ond sirkel. Vel; bryt den!

Det her med å slappe av kommer av seg selv, men det tar gjerne laaang tid.

Hva med å prøve å ta på seg selv etter du har fått orgasme under sex? Da er man jo langt mer avslappet i kroppen og hodet uansett - og du kan prøve å få den gode følelsen etter orgasmen til å vare lengre.

Vibeke

Gjest Musemor
Skrevet

Prøv å lukke øynene og prøv å fantasere som du pleier når han ikke er der.

Du kan jo også foreslå at han også onanerer seg selv samtidig, ganske så opphissende og får sikkert deg til å slappe bedre av;)

Vet ikke om jeg synes Vibekes ide om å onanere etter samleie var et spesielt bra råd... Regner jo med at kjæresten din blir skikkelig kåt av å se deg onanere, og etter dere har hatt sex er det jo litt for sent med forspill :)

Gjest Female22
Skrevet

Vibeke, jeg klarer ikke ta på klitoris etter en orgasme, den er helt øm, og det gjør vondt.

Jeg syns ikke det er vanskelig å stimulere meg selv under samleiet, da er jeg helt EKTE, det er verre å bli iaktatt, liksom.

Men det er kanskje ikke så dumt å få han til å runke samtidig, å se det er jo ganske opphissende da... slik at jeg kan bli "naturlig kåt". Jeg har noen få ganger klart å onanere foran han, og har syntes det var godt, men da har jeg vært litt full :P

Skrevet

Å foreslå at han også kan onanere var fint!

Men må man på død og liv ha dette her med onanering som en del av forspillet? Det går vel an å variere litt med andre ting om du føler du ikke får det helt til.

Og det med å onanere etter sex er faktisk ikke så dumt... Det trenger jo nødvendigvis ikke være straks etter din forrige orgasme, i mellomtiden kan man jo drive med andre ting i sengen. Etterhvert som man kommer "nedpå", er det verdt et forsøk. Funker nok ikke for alle, men for mange. Gjør det bare vondt uansett, lar man naturligvis være.

Men slik kan man f.eks. drive seg selv til flere orgasmer en bare èn i løpet av en runde i sengehalmen.

Du får uansett ha lykke til, Female22...og dropp det med å fake, 'a.

Vibeke

Gjest Morlock ikke logget inn
Skrevet

Hdde vært happy bare jeg fikk en orgasme jeg...

Skrevet

Det hores ut som du ikke liker dette noe saerlig! Gjor du det bare fordi kjaeresten din vil at du skal gjore det?

Kanskje du skulle snakke med han, fortell han at du ikke har lyst til dette og at du foler deg utilpass. Man skal aldri vaere nodt til aa gjore noe man ikke vil......synes jeg.

Ellen

Skrevet

Det ligger ikke for alle å utlevere seg selv på den måten.... når jeg har onanert foran andre, har det stort sett gått bra, men det har så og si vært i takt med tryggheten på meg selv.... til å begynne med var det mest av alt flaut, og jeg ønsket meg helst et annet sted.... og slikt får jo ikke fram de helt store sex-opplevelsene... men nå, er det bare kult... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med deg Female 22!!!

Mye bedre når man er alene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...