BIRE Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Har den følelsen at en del her på forumet er kunn ute for å bare være negative- NÅR NOEN SVARER UTEN NAVN MEN MED GJEST-er jo det for å være annonym. Bare lurer på hva dere fleste her inne legger i bryllup og det å dele livet med noen??Er det kunn bryllupet som betyr noe -ikke personen dere skal dele livet med??FOR er det søt suppe å elske den personen jeg gifter meg med.?? TYDELIG for noen her inne på forumet er jeg det ..he he.stakkars meg!!HE HE for dette forumet her er ikke bare for hvilken kjole du skal ha -kake -sko -kirke-mange gjester..?? Hva så om jeg har veldig lyst å dele den gleden med andre om at vi skal på en før bryllups tur.det er tydelig feil det da... BIRE
Gjest også en gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Ikke bry deg om surmagede gjester, de har ikke stort annet å fylle livet sitt med og man bør egentlig synes synd på dem. Det kan da ikke være noe til liv å lete rundt på forumet her bare for å finne noe de kan svare spydig, surmaget og negativt på? Prøv å fokusere på de hyggelige gjestene, for de finnes de også. Som ellers i livet så kan en hel dag med positivitet ødelegges av en spydig kommentar, det er den vi husker ved dagens slutt. Hev deg over de ubehagelige innleggene, ignorer dem og fokuser på de hyggelige innleggene fra både gjester og registrerte brukere. Lykke til!
water1 Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er tydeligvis en av de få her inne som ikke bryr meg om folk undertegner med gjest eller nick. For meg er de uansett anonyme, da jeg ikke har peiling på hvem som er bak de ulike nick. Det har hendt for meg også at jeg har glemt å logge meg inn, og dermed kommet inn som "gjest". Synes vel i grunn ikke det er noen krise. Jeg tror jeg velger å bruke energien min på andre ting.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Har den følelsen at en del her på forumet er kunn ute for å bare være negative- NÅR NOEN SVARER UTEN NAVN MEN MED GJEST-er jo det for å være annonym. Bare lurer på hva dere fleste her inne legger i bryllup og det å dele livet med noen??Er det kunn bryllupet som betyr noe -ikke personen dere skal dele livet med??FOR er det søt suppe å elske den personen jeg gifter meg med.?? TYDELIG for noen her inne på forumet er jeg det ..he he.stakkars meg!!HE HE for dette forumet her er ikke bare for hvilken kjole du skal ha -kake -sko -kirke-mange gjester..?? Hva så om jeg har veldig lyst å dele den gleden med andre om at vi skal på en før bryllups tur.det er tydelig feil det da... BIRE ← Jeg er her ofte, men gidder ikke logge meg inn og ut da ikke har noe behov for å være en internettperson. Kan forstå deg når du synes det virker som man logger seg ut for å være sur, men jeg skriver alle innleggene mine som gjest, både de laaaange hjelpsomme, og de korte krasse. Jeg skrev det innlegget du nå har latt deg hisse opp over, og kunne godt stått for det med et nic, men det bruker jeg altså ikke. Jeg er her for å få tips, gi hjelp og bli inspirert. Jeg synes bryllup er koslig, og gleder meg til mitt. Helt supert at du gjør det samme. Jeg har ikke lyst til å beskrive hvorfor jeg synes dine innlegg blir i overkant kosete, ganske enkelt forde jeg ikke får det til uten å høres surmaget ut, og ikke uten å si slikt som kan taes enda verre opp en jeg mener. At jeg sa noe i posten din i det heletatt var forde jeg ble irritert over at du maset. Jeg synes vel forresten at det jeg skrev ikke var så ille som du skal ha det til, prøvde fakstisk og holde meg kort og konsis. Dette er ikke et snikksnakk forum, men et forum for bryllupsplanlegging, derfor synes jeg ikke den reisetråden din hørte hjemme her, men det er tydlig at du synes det. Bryllup er en av livets mange begivenheter, og det er akkurat denne begivenheten forumet er til for.Det å elske, være forelsket eller ha romantiske begivenheter hører etter min oppfatning hjemme under en av de andre underforumene, men mulig jeg tar feil, isåfall så er faktisk en intresant diskusjon som vi godt kunne ta her, hva skal bryllupsforaet handle om? Kritikk er en del av et forum, like som skryt og ros og råd og forslag og frydesegovertråder. Men jeg synes at poster bør handle om det som forumene er til for, ellers så blir det fort rotete. Forresten, greit at du ønsker å dele, men hvorfor forventer du at andre skal svare, og maser?
Malama Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg er ikke gjest, og jeg står for det jeg sier. Og her kommer det: Bryllupet, det handler om BRYLLUPET. Om festen, maten, kakene, kjolen, blomstene, kirka, frisøren, invitasjonene, og skoene. Og jada, mannen (og hva han skal ha på seg også) Om den festen der vi skal feire at vi skal gifte oss. Det er en fest. Den største festen jeg skal arrangere. Og i dette brullypsforumet diskuterer vi det å arrangere en slik fest. Ekteskapet, det handler om mannen jeg elsker og skal gifte meg med, om samlivet og romantikken. Om hverdagen, motgangen og gledene. Dette er et underforum for bryllup, der planlegger vi bryllup. Her snakke vi om kjoler, gaver, festen, maten og alt det der. Vi har andre foum for samlivstema, dagbøker for personligere tråder (og bryllupsdagbøker for nettopp det bruk), vi har reiseliv og vi har altså bryllup for bryllup. Kanskje fint om du oppdager reaten av KG også? Etterosm jeg registerer at 100% av deine innlegg er på bryllupsforumet, kanskje greit å se på de andre delene også? Det er koselig at du skal på "kosereise" med din elskede, men jeg er enig med andre i at dette ikke har noe med bryllup å gjøre, og derfor hører hjemme en annen plass. Det har ikke noe å gjøre med at vi ikke unner deg denne ferien, eller at vi ikke elsker den mannen vi skal gifte oss med, bare at denne feien jo ikke akkurat er noe som har noe som helt med bryllupsplanlegging å gjøre, så hva mente du at vi skulle svare da? Jeg elsker også mannen jeg skal gifte meg med, men mine gleder og sorger over samlivet med ham, i den grad jeg ønsker å dele dem, de deler jeg i ei dagbok eller et annet forum der de passer inn. (Bortsett fra frieriet, jeg delte nok her inne at han hadde fridd, i min "her kommer jeg inn forå planlegge bryllup"-tråd. Det er jo i det minste direkte relatert til bryllupet da...) Kos deg på ferie. For all del. Kos deg. Endret 30. oktober 2006 av Malama
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er ikke gjest, og jeg står for det jeg sier. Og her kommer det: Bryllupet, det handler om BRYLLUPET. Om festen, maten, kakene, kjolen, blomstene, kirka, frisøren, invitasjonene, og skoene. Og jada, mannen (og hva han skal ha på seg også) Om den festen der vi skal feire at vi skal gifte oss. Det er en fest. Den største festen jeg skal arrangere. Og i dette brullypsforumet diskuterer vi det å arrangere en slik fest. Ekteskapet, det handler om mannen jeg elsker og skal gifte meg med, om samlivet og romantikken. Om hverdagen, motgangen og gledene. Dette er et underforum for bryllup, der planlegger vi bryllup. Her snakke vi om kjoler, gaver, festen, maten og alt det der. Vi har andre foum for samlivstema, dagbøker for personligere tråder (og bryllupsdagbøker for nettopp det bruk), vi har reiseliv og vi har altså bryllup for bryllup. Kanskje fint om du oppdager reaten av KG også? Etterosm jeg registerer at 100% av deine innlegg er på bryllupsforumet, kanskje greit å se på de andre delene også? Det er koselig at du skal på "kosereise" med din elskede, men jeg er enig med andre i at dette ikke har noe med bryllup å gjøre, og derfor hører hjemme en annen plass. Det har ikke noe å gjøre med at vi ikke unner deg denne ferien, eller at vi ikke elsker den mannen vi skal gifte oss med, bare at denne feien jo ikke akkurat er noe som har noe som helt med bryllupsplanlegging å gjøre, så hva mente du at vi skulle svare da? Jeg elsker også mannen jeg skal gifte meg med, men mine gleder og sorger over samlivet med ham, i den grad jeg ønsker å dele dem, de deler jeg i ei dagbok eller et annet forum der de passer inn. (Bortsett fra frieriet, jeg delte nok her inne at han hadde fridd, i min "her kommer jeg inn forå planlegge bryllup"-tråd. Det er jo i det minste direkte relatert til bryllupet da...) Kos deg på ferie. For all del. Kos deg. ← Mener noe om ALT du!
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er gjest, og jeg er hyggelig mot alle her. Har ikke hatt grunn til noe annet. Nå er jeg bare gjest fordi jeg har ikke lyst til å registrere meg hos nok et forum. Jeg blir som regel ikke så lenge på et sted uansett. Her var jeg mye i vår fordi jeg giftet meg med mannen i mitt liv i sommer. Og dette var en flott plass å få råd og inspirasjon. Vårt bryllup ble planlagt ut i fra at vi ville ha en flott og minnerik dag, og en skikkelig god fest for alle vennene og familiene våre! Dette er jo bare en dag av livet vårt, men det er den hittil viktigste dagen i våre liv siden vi ikke har barn enda. Og vi ville at den skulle bli så vellykket som mulig, og makere starten på livet vårt sammen. Jeg har også merket meg at det er mye fokus på seg selv, men det tror jeg ikke har noe med at man har glemt mannen. Ikke i det hele tatt. Men hvorfor skrive vi i alle innlegg når mannen som regel står litt i bakgrunnen i planleggingen rett og slett forsi det ikke er like viktig for dem hvordan ting ser ut osv? Mannen min lot meg bestemme farger og alt det visuelle fordi han vet jeg elsker den biten, og han visste at han ville bli fornøyd med resultatet. Og han ordnet mange av de praktiske tingene som å handle inn det som trengtes og alt som hadde med middagen å gjøre. Så vi jobbet sammen om dette. Var jeg helt på jordet nå???
Pinki Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er gjest, og jeg er hyggelig mot alle her. Har ikke hatt grunn til noe annet. Nå er jeg bare gjest fordi jeg har ikke lyst til å registrere meg hos nok et forum. Jeg blir som regel ikke så lenge på et sted uansett. Her var jeg mye i vår fordi jeg giftet meg med mannen i mitt liv i sommer. Og dette var en flott plass å få råd og inspirasjon. Vårt bryllup ble planlagt ut i fra at vi ville ha en flott og minnerik dag, og en skikkelig god fest for alle vennene og familiene våre! Dette er jo bare en dag av livet vårt, men det er den hittil viktigste dagen i våre liv siden vi ikke har barn enda. Og vi ville at den skulle bli så vellykket som mulig, og makere starten på livet vårt sammen. Jeg har også merket meg at det er mye fokus på seg selv, men det tror jeg ikke har noe med at man har glemt mannen. Ikke i det hele tatt. Men hvorfor skrive vi i alle innlegg når mannen som regel står litt i bakgrunnen i planleggingen rett og slett forsi det ikke er like viktig for dem hvordan ting ser ut osv? Mannen min lot meg bestemme farger og alt det visuelle fordi han vet jeg elsker den biten, og han visste at han ville bli fornøyd med resultatet. Og han ordnet mange av de praktiske tingene som å handle inn det som trengtes og alt som hadde med middagen å gjøre. Så vi jobbet sammen om dette. Var jeg helt på jordet nå??? ← Helt enig med deg!
Kykkelikokos Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Det er flere måter å si ting på. Forøvrig er denne tråden også feilpostet
water1 Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Hehe....Darkness, det har du jammen rett i.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Denne trådstarteren kan umulig være gammel nok til å gifte seg.
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 (endret) Denne trådstarteren kan umulig være gammel nok til å gifte seg. ← Det er kanskje litt drøyt og si det, men jeg synes TS kan være i overkant barnslig ja. Endret 3. november 2006 av ayrabeth
Gjest Gjest_lilly_* Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Innlegget av den siste gjesten viser at trådstarter ER inne på noe når hun snakker om frekke gjester. Men det siste innlegget viser at det problemet ikke bare gjelder gjester..
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Innlegget av den siste gjesten viser at trådstarter ER inne på noe når hun snakker om frekke gjester. Men det siste innlegget viser at det problemet ikke bare gjelder gjester.. ← Ts har sikkert et poeng, og du har sikkert et poeng i at jeg er frekk jeg også. Men jeg tar det faktisk ikke så tungt at noen synes at jeg er frekk fordi jeg synes at TS har lagt inn flere innlegg som virker veldig barnslige.
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Har den følelsen at en del her på forumet er kunn ute for å bare være negative- NÅR NOEN SVARER UTEN NAVN MEN MED GJEST-er jo det for å være annonym. Bare lurer på hva dere fleste her inne legger i bryllup og det å dele livet med noen??Er det kunn bryllupet som betyr noe -ikke personen dere skal dele livet med??FOR er det søt suppe å elske den personen jeg gifter meg med.?? TYDELIG for noen her inne på forumet er jeg det ..he he.stakkars meg!!HE HE for dette forumet her er ikke bare for hvilken kjole du skal ha -kake -sko -kirke-mange gjester..?? Hva så om jeg har veldig lyst å dele den gleden med andre om at vi skal på en før bryllups tur.det er tydelig feil det da... BIRE ← Herregud. Du lagde denne tråden om at du og kjæresten din skal på en ukes tur til Manchester, så skrev du sure innlegg om at ingen kommenterte denne opplysningen og du spurte hvorfor. Så fikk du en del ærlige svar, og de likte du tydeligvis ikke... Dere skal på fotballtur og dere skal gifte dere neste år. Jeg ser ikke helt hva denne turen har med bryllup å gjøre :klø:
Kykkelikokos Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 Ts har sikkert et poeng, og du har sikkert et poeng i at jeg er frekk jeg også. Men jeg tar det faktisk ikke så tungt at noen synes at jeg er frekk fordi jeg synes at TS har lagt inn flere innlegg som virker veldig barnslige. ← Så det at trådstarter tilsynelatende kan virke barnslig rettferdiggjør at du og andre er frekk og sprer rundt dere med dårlig stemning?
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 (endret) Nå var jo det eneste jeg mente at hun var litt barnslig, og jeg synes faktisk ikke det var så ille å si det. Hva de andre evt. har sagt har jo ikke jeg noe ansvar for. Endret 3. november 2006 av ayrabeth
Kykkelikokos Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 Nå var jo det eneste jeg mente at hun var litt barnslig, og jeg synes faktisk ikke det var så ille å si det. Hva de andre evt. har sagt har jo ikke jeg noe ansvar for. ← Som sagt tidligere: det er flere måter å si ting på. "Jeg synes innleggene dine kan være litt i overkant barnslige" "Denne trådstarteren kan umulig være gammel nok til å gifte seg." Hører du forskjellen?
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #20 Skrevet 3. november 2006 Som sagt tidligere: det er flere måter å si ting på. "Jeg synes innleggene dine kan være litt i overkant barnslige" "Denne trådstarteren kan umulig være gammel nok til å gifte seg." Hører du forskjellen? ← Jo, du har et poeng, og jeg ville ikke sagt det slik selv, jeg sa meg bare enig noen andre sa det. Men siden jeg egentlig ikke kan stå inne for å si sitat to der, forandrer jeg nå innlegget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå