En som vet Skrevet 2. november 2006 #21 Del Skrevet 2. november 2006 Likte lite her egentlig.... Ikke min stil i det hele tatt... Eneste jeg synes var fint var skoene og det rosa skjørtet. Må si jeg er litt skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 2. november 2006 #22 Del Skrevet 2. november 2006 Det var veldig lite i den kolleksjonen som falt i min smak, men jeg tror nok jeg må ha den svarte push-up bh-en og den morgenkåpa i hvertfall. De svarte skoene var også veldig, veldig fine, men litt dyre. Jeg trenger egentlig nye vintersko, så... Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #23 Del Skrevet 2. november 2006 Link til brudekjolen? Fant den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 2. november 2006 #24 Del Skrevet 2. november 2006 Sorry til alle bløte pusedamer som blir fornærmet nå, men... FY SØREN SÅ STYGGE KLÆR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå