Gå til innhold

Viktor og Rolf kolleksjonen ligger på H&M

Miracl3

Anbefalte innlegg

H&M

Og de har en egen brudekjole :ler:

Hva syntes dere? Skal vi kaste terninger?

Flere bilder av kolleksjonen finner du her

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dressen var tøff, men ellers ble kolleksjonen for sukkersøt for meg.

Brudekjolen hadde kanskje vært fin om de hadde fjernet den motbydelige sløyfa over puppene. Får litt assosiasjoner til 80-tallets bløtkakekjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Var enkelte ting der jeg kunne tenkt meg, bla det rød/rosa skjørtet, de sorte skoene, den sorte kjolen med lenke ++ men synea alle hjertene var et lite overkill... jeg slutta å gå med hjertepynt da jeg var 6 elns :ler: Brudekjolen fikk jeg litt vel assosiasjoner til 80-tallet jeg og, jeg husker fremdeles tanta mi sin bløtkakekjole med diiiiiger sløyfe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kjolene, utenom brudekjolen var kjempe fine. Blir nok en av de jeg tar med meg hjem. Mye av det andre syntes jeg rett og slett var litt skuffende :) Men det kan jo ender seg fort he he

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg må nok shoppe på nett i år også. Husker for et styr det var i fjor :ler: Jeg skal i allefall ha de svarte skoene, og muligens de rosa. Har lyst på den buksa, men jeg har vel ikke kropp til den :forvirret:

Skal prøve å bare bestille en hel del, for så å sende i retur, evt selge videre det jeg ikke vil ha.

Ikke vet jeg hvordan str er, husker i fjor at var de kjempestore i str.

Er det slik at kolleksjonen er i butikk den 9. og på nett den 13.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett! Den trettende på nett ja. Jeg er ikk elike sikker på at jeg vil ha så mye fra denne kolleksjonen, som den fra Stella. Men allikevel, mye fint. Brudekjolen var jo meget spesiell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg går for den trenchcoaten! Den sorte, enkle kjolen er også fin, men jeg tror jeg dropper den... Vi får se.

Tror også jeg satser på å bestille på nettet. Der legges kolleksjonen ut kl. 00.01 den 13. november. Det var så gøy i fjor og jeg orker ikke å ta med magen å stå i kø utenfor butikken den 9...

Forresten så var Vanessa Rudjord på TV i God morgen, Norge! idag, med kolleksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For oss som skal handle på nett må dere som foretrekker å hanlde i butikk fortelle om sko og klesstørrelsene! Og stoffkvaliteten osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mye fint der altså :) Men nå har jeg tittet litt på oversikter over klærne og så videre, og så lurer jeg på hva det som ligger under "Top5" under Viktor&Rolf-siden på H&M er? Tilhører dette deres kolleksjon?

Jeg er nemlig blitt forelsket i det naturhvite skjerfet, men finner det ingen steder på H&M sine hjemmesider. Samtidig ser det kanskje ikke helt ut til å passe inn i kolleksjonen deres? Noen som vet? Kanskje sett skjerfet i en H&M-butikk?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mye fint der altså :) Men nå har jeg tittet litt på oversikter over klærne og så videre, og så lurer jeg på hva det som ligger under "Top5" under Viktor&Rolf-siden på H&M er? Tilhører dette deres kolleksjon?

Jeg er nemlig blitt forelsket i det naturhvite skjerfet, men finner det ingen steder på H&M sine hjemmesider. Samtidig ser det kanskje ikke helt ut til å passe inn i kolleksjonen deres? Noen som vet? Kanskje sett skjerfet i en H&M-butikk?

:)

Dette er vel med i kolleksjonen det også, det står jo priser der. Kolleksjonen blir ikke lagt ut for salg i butikker før 9. november, og på nettbutikken 13. november, så det er vel derfor du ikke finner det noen andre steder.

Endret: Jeg tror jeg tok feil, det ser vel mer ut som det er andre HM ting. Men jeg aner ikke hvor man får tak i dem.

Endret av ayrabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha den sorte kjolen med sånn lenke rundt livet, og likte de sorte skoene, men vet ikke om jeg har råd eller gode nok ben til å gå i så høye sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...