Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Har i løpet av de siste årene lagt merke til at folk har byttet ut sine furumøbler av den enkle grunn at furu ikke er moderne lenger. Dette har ikke jeg gjort fordi jeg liker mine møbler, de er av god kvalitet, og kostet flesk den gangen jeg kjøpte dem. Men nå trenger vi en ny TV-benk, og jeg har vært litt rundt og kikka. Det er nesten bare mørke tresorter og LAMINAT. Det kunne ikke falt meg inn å kjøpe et møbel i sponplate, med plastbelegg utenpå. Er det virkelig noen som gjør dette? Finner ingenting jeg liker, og som passer sammen med veggen, som forøvrig er tapetsert i lys beige, med svakt mønster i. Alternativet jeg har nå er å male den jeg har, eller kjøpe en glass/stål, som faktisk er ganske stilige, men ingen plass til lagring. Måtte kvitte meg med litt frustrasjon over disse laminatmøblene som vi gladelig hivde ut for noen år siden. Får litt flashback til åttitallet og min gamle sovesofa, og andre ungdomsmøbler.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Er vanskelig å finne kvalitetsmøbler nå. Det meste er laminatplasticfantastic - grusomt. Hvis du vil ha flere furumøbler, så har du et alternativ i linken under. jeg vet ikke hva de selger, for jeg har aldri digga furu heller http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...uruspesialisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå