Gå til innhold

Synnøves dikt og romaner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Synnøve_*
Skrevet

1 roman:

Når jeg ser ham, tennes en flamme av ild i mitt hjerte. Den brenner, åh som det brenner! Han er som en spretten ungfole, snart vil han bli til en hingst. Kanskje min hingst? Åh, som jeg håper.

Når jeg tenker på ham virvler tankene rundt i meg, jeg kan kjenne det i blodårene mine, som en tornado i lillefingeren min. Jeg drømmer om å føle hans store, sterke hover mot mine fyldige former, flammen blir til et bål, mitt indre er en st.hansaften. Jeg vil høre ham knegge av fryd og vellyst mens han spidder min fuktige blomst med sitt eiketre.

Åh, hvorfor er han ikke min? Hvorfor?

Hvorfor?

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Synnøve_*
Skrevet

Setter pris på kommentarer, jeg jobber med en roman som jeg skal sende inn til diverse forlag, men trenger hjelp til å bearbeide den litt.

Skriver også dikt, kanskje det blir en diktsamling til slutt?

På forhånd takk! :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det med eiketreet ble litt drøyt for meg. Tror jeg hadde flirt om jeg leste det i en roman. Ellers flott :) ! Blir artig å lese mer!

Skrevet

Du har et meget fargerikt, metaforisk og fascinerende språk. Kanskje en tanke pompøst. Syns du skal stå på, så får du sikkert utgitt noe. Jeg kommer definitivt til å kjøpe. ;)

Gjest Gjest_Synnøve_*
Skrevet
Det med eiketreet ble litt drøyt for meg. Tror jeg hadde flirt om jeg leste det i en roman. Ellers flott  :) ! Blir artig å lese mer!

Tuuuuusen takk! :klem:

Hva kan jeg bruke i stedet for eiketre? Jeg prøvde jo å gå videre med "botaniske" temaet, en fuktig blomst vet du.

Skrevet
Jeg kommer definitivt til å kjøpe. ;)

Herregud. Hva leser DU til vanlig?

Skrevet
Herregud. Hva leser DU til vanlig?

Jeg leser legeromaner fra 70-tallet. Hva leser DU?

Gjest Chrizzy
Skrevet
Tuuuuusen takk!  :klem:

Hva kan jeg bruke i stedet for eiketre? Jeg prøvde jo å gå videre med "botaniske" temaet, en fuktig blomst vet du.

Hva med ditt søkkvåte lem? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...