Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har for tiden vært overlykkelig. Har truffet en utrolig nydelig kar, som jeg trives utrolig godt med, og jeg tror at dette kan være noe mer enn kun flørting og sex. Han gir meg inntrykk av det hver gang vi treffes!

Men problemet er bare at vi har så lite tid til å treffe hverandre for øyeblikket. Jeg blir gal for har lyst til å treffe han mer!

Men det er ikke alt. For plutselig denne helgen kommer det en kar inn i bildet, som jeg har hatt noe på gang med i noen år nå. Grunnen til at det aldri har blitt noe mellom oss, er fordi han har bodd i utlandet og vært hjemme på besøk nå og da..

Nå er han tilbake i norge og skikkelig keen på å treffe meg, inviterer meg ut på middag og kaffe og film og slikt.

Jeg har spilt noen tårer over denne karen, har alltid hatt forhåpninger om at det skulle bli noe mellom oss, noe mer enn sex ble det ikke.

Og nå er jeg i det dilemmaet! Hvor går jeg videre? Er veldig frustrert over at jeg treffer den nye karen så lite som jeg gjør. ønsker mer tid med han. Og i all denne frustrasjonen kommer han gamle tilbake og kurtiserer, og gamle følelser dukker opp igjen! Og jeg blir dratt i to retninger.

Fornuften sier at jeg bør holde meg unna den gamle karen, men jeg greier ikke å være fornuftig når det gjelder han!

Men håper på at dette med den nye karen kan være noe bra også, så har egentlig ikke lyst å ødelegge det!

Bare frustrasjonen som gjør meg forvirret???

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Gå for han første. ;):tunge1:

Du bør gjøre valget på bakgrunn av de følelsene du har nå. - Ikke på bakgrunn av tårene du tidligere har grått for gamleflammen. Kanskje vil han komme til å såre deg igjen.

Skrevet

Enig med Ylva Virvla. Velg den som behandler deg best og som setter deg høyest!

Skrevet

For meg høres det ut som om du har mest lyst til å være sammen med han du treffer så lite. Det er vel han du sitter å tenker på og egentlig vil være sammen med og blir frustrert over å ikke se mer. Han andre er vel bare en unskydning for å dempe behovet du har for å være med en du heller skulle vært med.

Skrevet

Takk for innspill girls!Setter stor pris på det!!

Gutter har kommet og gått, og jeg har allikevel tenkt på han andre...Aldri fått an helt ut av hodet..

Men hadde nok holdt meg unna, hvis ikke jeg hadde funnet ut at han har det tøft for tiden, og trenger noen å snakke med. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg hvis det hadde skjedd noe med han, for å si det slik.

Og jeg føler han første holder tilbake, selv om vi har det kjempe når vi er sammen.

Det er liksom, han ene trenger meg mer enn han andre...

Skrevet
Takk for innspill girls!Setter stor pris på det!!

Gutter har kommet og gått, og jeg har allikevel tenkt på han andre...Aldri fått an helt ut av hodet..

Men hadde nok holdt meg unna, hvis ikke jeg hadde funnet ut at han har det tøft for tiden, og trenger noen å snakke med. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg hvis det hadde skjedd noe med han, for å si det slik.

Og jeg føler han første holder tilbake, selv om vi har det kjempe når vi er sammen.

Det er liksom, han ene trenger meg mer enn han andre...

Vet han første at du holder på med en annen vsa så er det ikke så rart om han holder igjen heller da?

Skrevet

Hei :)

Jeg er gutt og er i en litt lik situasjon. Jeg føler jeg har møtt tvillingsjelen min og for meg er det ikke tvil. Det er liksom henne jeg vil ha :) Vet hun liker meg også men jeg er nok den som er mest pågående så jeg er litt usikker på hvor mye hun liker meg? Og som deg så er jeg også utrolig frustrert over at vi nesten ikke får noen tid sammen. Jeg blir gal og har bare lyst til å se henne og være sammen med henne! Så jeg blir sittende å tenke. Hun vet jo så veldig godt hvor mye jeg liker henne. Og av og til får jeg små hint om at hun liker meg veldig godt også men som sagt.. Hun er litt mer forsiktig av seg tror jeg.

Så leser jeg det du skriver her og lurer på om det kan være sånn med henne også? At hun er usikker på hva jeg vil. Men hvordan kan hun være det da? Vi har sett hverandre altfor, altfor lite så jeg kunne forstå det om hun tvilte på grunn av det. Men på den annen siden så har jeg spurt om vi ikke skal gjøre noe mer sammen også?

Hvordan er det med dere? Hva er det som bremser det?

Skrevet
Vet han første at du holder på med en annen vsa så er det ikke så rart om han holder igjen heller da?

Han andre har jeg ikke gjort noe med i det hele tatt! Jeg prøver for øyeblikket å holde meg unna han så godt jeg kan pga han første...Har så lyst å finne ut av dette før jeg gjøre noe som helst!

Det som holder meg og han første treffes så lite er jobb og skole. Det virker bare som om våre timeplaner ikke matcher i det hele tatt.

Men når vi endelig treffes så er det bare utrolig herli! Men det er når vi treffes at jeg føler han holder tilbake, for vi snakkes sammen hver dag, ihvertfall en liten kort samtale om ikke annet!

Jeg skjønner at tålmodighet er en dyd, men det er så kjipt å ikke vite hva han egentlig mener og ønsker, og hvor langt han er villig til å ta dette!

Skrevet
Hei :)

Jeg er gutt og er i en litt lik situasjon. Jeg føler jeg har møtt tvillingsjelen min og for meg er det ikke tvil. Det er liksom henne jeg vil ha :) Vet hun liker meg også men jeg er nok den som er mest pågående så jeg er litt usikker på hvor mye hun liker meg? Og som deg så er jeg også utrolig frustrert over at vi nesten ikke får noen tid sammen. Jeg blir gal og har bare lyst til å se henne og være sammen med henne! Så jeg blir sittende å tenke. Hun vet jo så veldig godt hvor mye jeg liker henne. Og av og til får jeg små hint om at hun liker meg veldig godt også men som sagt.. Hun er litt mer forsiktig av seg tror jeg.

Så leser jeg det du skriver her og lurer på om det kan være sånn med henne også? At hun er usikker på hva jeg vil. Men hvordan kan hun være det da? Vi har sett hverandre altfor, altfor lite så jeg kunne forstå det om hun tvilte på grunn av det. Men på den annen siden så har jeg spurt om vi ikke skal gjøre noe mer sammen også?

Hvordan er det med dere? Hva er det som bremser det?

Gratulerer forresten med å ha funnet kvinnen!:)

Sku ønske alle gutter va som deg!

Skrevet
Gratulerer forresten med å ha funnet kvinnen!:)

Sku ønske alle gutter va som deg!

Og jeg skulle ønske hun tenkte som deg og at vi kunne treffes masse snart. For dedt er alt jeg har lyst til :) Får jeg henne er jeg verdens heldigste :)

Skrevet
Får jeg henne er jeg verdens heldigste :)

Du velger den av de som tenker som denne gjesten ;)

Skrevet
Du velger den av de som tenker som denne gjesten  ;)

Hehe! Sku virkelig ønske jeg visste hva begge tenkte!

Begynner å bli litt smålei nå, for traff han første karen igår. Vi var ute sammen og hadde det kjempegøy!

Når vi kom hjem sa jeg til han at jeg ønsket å treffe han litt mer..Og joda, han ønsket å treffe også meg mer, men han har så mye å gjøre! Og han driver hele tiden å planlegger noe å gjøre hvis han har ledig tid, men bare ikke med meg..

Kjipt at han skulle se film alene hjemme ikveld, mens jeg sitter her alene..Og han måtte ta og vaske så mye i huset også...

Hva er det liksom?

Ønsker han virkelig å treffe meg mer, eller har han bare lyst å ha noen der når han føler seg ensom?

Sendte melding til han andre karen, som hadde kjempelyst til å treffe meg når han kom tilbake til byen! Nå lurer jeg på om jeg har lyst å treffe han og ta en kaffe og en chat...

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall ikke fortalt han andre at du er ute å har det gøy med han første som du egentlig vil treffe mer. Da kan han andre få inntrykk av det du forteller her med at han er second best og blir kontaktet bare fordi han andre har for liten tid til deg. Ingen liker å komme på andre plass!

Skrevet
Jeg hadde i hvert fall ikke fortalt han andre at du er ute å har det gøy med han første som du egentlig vil treffe mer. Da kan han andre få inntrykk av det du forteller her med at han er second best og blir kontaktet bare fordi han andre har for liten tid til deg. Ingen  liker å komme på andre plass!

Sannheten kommer alltid fram i lyset, om det er nå eller senere...

Faen, dropper begge og lever i sølibat jeg!!Skjønner ikke hvorfor det må være så mye hodebry!

Skrevet

Før eller siden dukker det opp en som er forelska i deg og som gjesten sier; føler han har møtt tvillingsjelen sin å er verdens heldigste som har deg! :klem:

Skrevet
Før eller siden dukker det opp en som er forelska i deg og som gjesten sier; føler han har møtt tvillingsjelen sin å er verdens heldigste som har deg!  :klem:

Takk!!Den hjalp virkelig! :)

Skrevet

Hei igjen :) Du har fått en en del svar i tråden din :)

Alle gutter er som meg så fort de møter en som er som er som hun er for meg. Men det er ikke lett alikevel. Ikke når ting ikke blir som man vil med en gang. Ikke en gang over lang tid. Men når det ikke slipper taket. Vet du hva jeg snakker om da? Og det rare er at jeg visste det helt fra starten av. Når jeg møter henne i dag så tenker og føler jeg nøyaktig det samme som første gang jeg møtte henne. Ingen ting har endret seg. Hun er fremdeles like fantastisk. Er det rart man gjerne vil mer da? Tenk å våkne opp og legge seg med en man syns er like fantastisk - hver dag! Jeg tror kansje det gjør det litt vanskeligere også? For det er jo liksom lettere når noe ikke betyr så mye. Men det gjør det med henne. Jeg bryr meg og derfor blir det veldig viktig hva hun syns, tenker og føler. Som du sier øverst her, så er det snakk om mye mer enn bare sex for eksempel. Og når det er snakk om sex, så er pluttselig sex noe mye mer enn sex også. Skremmende? :ler:

Det er ubeskrivelig frustrerende, det vet jeg alt om. Alt jeg sier til henne prøver jeg å si som det er. Jeg dreit meg ut for mange år siden og du kan kansje tenke deg hvor mye jeg angrer på det.

Ble litt deppa av å lese denne tråden nå også. Det forstår du sikkert, for om du var meg og begynte å tenke at kansje hun brukte tid med en annen også, så hadde du sikkert blitt kjempe missunnelig. Men det er noe jeg ikke gidder å tenke på. Å deppe er ikke kult.

Jeg tror vi kunne fått det bra på måter jeg ikke forstår i dag en gang. Vi passer bedre sammen enn jeg trodde det var mulig å gjøre før jeg traff henne. Så det er kansje en mulighet? Jeg tror det. Beste måten jeg kan begrunne det på, er at det føles for riktig til å være helt feil. Som om alt som kalles tilfeldigheter pluttselig opphører å eksistere.

Uansett.. Leit å høre at ting ikke går så bra med deg men ting kan snu i en fei :) Neste gang du skriver her kansje det har gjort det allerede?

"Kvinneguiden" :ler: Bra sted dere har her ;)

Skrevet

Hmm, du har et vanskelig dilemma, og jeg kjenner meg godt igjen i deler av det. Men alle råd som kommer her blir jo bare synsing uansett, fordi det er ingen av oss som vet hva du egentlig føler, og det er i vert fall ingen som vet hva de føler.

Men det beste rådet jeg kan gi er at du først og fremst skal fokusere på hva du føler selv. Jenter har en tendens til å glemme det, fordi de går rundt og bekymrer seg over hva guttene tenker om de. Hvem av de har du mest følelser for? Hvem av de kan de se for deg en framtid med? Hvis du har mer følelser for den ene, er det egentlig ikke så viktig hva de føler for deg, for du bør uansett satse på han, og enter fungerer det, eller så fungerer det ikke.

Men angående slike forhold som man har prøvd å få til lenge og mange ganger, men liksom aldri kommer ordentlig i gang, pga lang distanse, tid og masse andre ting som kommer i veien, så har jeg erfaring med at de faktisk ikke blir noe av. Hvis dere var ment for hverandre hadde dere allerede fått det til å funke nå. I tillegg vil man gjerne prøve bare pga at det nesten har funket, i stedet for at dette faktisk er en gutt du bør prøve å få det til med (hvis du skjønner hva jeg mener?).

Så helt utenifra ville jeg droppet nummer to, og prøvd å finne ut av ting med nummer en. Kanskje han er redd for at ting skal gå for fort? Finn ut hva du selv egentlig vil, finn ut hva han vil, og finn ut hva du er villig til å gå med på for å få dette forholdet til å fungere. Kanskje ingen av dem er verdt å spare på? Husk at det alltids finnes flere skjær i sjøen. ;)

Skrevet
Hmm, du har et vanskelig dilemma, og jeg kjenner meg godt igjen i deler av det. Men alle råd som kommer her blir jo bare synsing uansett, fordi det er ingen av oss som vet hva du egentlig føler, og det er i vert fall ingen som vet hva de føler.

Men det beste rådet jeg kan gi er at du først og fremst skal fokusere på hva du føler selv. Jenter har en tendens til å glemme det, fordi de går rundt og bekymrer seg over hva guttene tenker om de. Hvem av de har du mest følelser for? Hvem av de kan de se for deg en framtid med? Hvis du har mer følelser for den ene, er det egentlig ikke så viktig hva de føler for deg, for du bør uansett satse på han, og enter fungerer det, eller så fungerer det ikke.

Men angående slike forhold som man har prøvd å få til lenge og mange ganger, men liksom aldri kommer ordentlig i gang, pga lang distanse, tid og masse andre ting som kommer i veien, så har jeg erfaring med at de faktisk ikke blir noe av. Hvis dere var ment for hverandre hadde dere allerede fått det til å funke nå. I tillegg vil man gjerne prøve bare pga at det nesten har funket, i stedet for at dette faktisk er en gutt du bør prøve å få det til med (hvis du skjønner hva jeg mener?).

Så helt utenifra ville jeg droppet nummer to, og prøvd å finne ut av ting med nummer en. Kanskje han er redd for at ting skal gå for fort? Finn ut hva du selv egentlig vil, finn ut hva han vil, og finn ut hva du er villig til å gå med på for å få dette forholdet til å fungere. Kanskje ingen av dem er verdt å spare på? Husk at det alltids finnes flere skjær i sjøen.  ;)

Takk for bra svar!

Skjønner abs hva du mener, og jeg har mest lyst å satse på han første! Og jeg prøver å satse på han første! Og jeg prøver å være veldig veldig tålmodig (ikke den mest tålmodige her!), men hvordan mer kan jeg vise at jeg virkelig vil satse på han, til han?

Har sagt ifra om at jeg ønsker vi treffes mer, men fikk til svar at han har så mye å gjøre..Så da blir det nå framover slik som det har vært de siste mnd!

Jeg ringer hver dag, sender meldinger (som oftest får jeg ikke svar på de), inviterer han med på ting jeg skal...Hva mer kan jeg gjøre for å vise at jeg ønsker å være med han! Vi kan sitte oppe til langt på natt og bare snakke sammen om alt mulig rart!

Når vi finner på ting sammen er det alltid kjempegøy, vi har alltid så mye å snakke om og morer oss skikkelig! Men han har fortsatt ikke invitert meg hjem til seg...

Det er derfor jeg blir i tvil, for han andre inviterer meg hjem til seg på middag og ønsker å treffes så fort som mulig! Har ikke truffet han enda, vil virkelig se hva han første har å bringe, for jeg liker han sååå godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...