Gjest Gjest_lala_* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 er det vanlig at det kommer en slags surklelyd når man blir fingra?..dvs hvis du er veldig våt da..Fikser ikke den lyden jeg og det ødelegger jo hele sexgreia..
La Luna Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Det skjer, ikke noe å være flau over eller i det hele tatt tenke på
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Det er vanlig hvis du er våt ja, også under sex. Fikser du ikke lydene som hører med, får du skru på litt musikk, eller prøve å overdøve den selv
Gjest ts Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg takler "sex-lyder" utrolig dårlig jeg, sikkert unormalt å stresse med det ..men musikk er sikkert tingen ja, god ide!
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Syns det er litt deilig jeg da, men ja... slå på musikk.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Sexlyder ER jo halve sexen! Ellers blir det porselensex og det takler ikke jeg
Nelle Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Sexlyder ER jo halve sexen! Ellers blir det porselensex og det takler ikke jeg ← Enig! Sexlyder er viktig! Dessuten: ALLE gutter tenner på surklelyd fra fitte som blir fingret.
Tsjopp Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Dessuten: ALLE gutter tenner på surklelyd fra fitte som blir fingret. ← Haha, nei. Men det finnes sikkert en del som gjør det. Selv har jeg verken noe for eller i mot det.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 kjøp deg hørselvern med radio,koster vel rundt 500 kr,også kan du bruke de når du klipper plenen også
Gjest jølle Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 ingenting er vel som en våt fi... som lager mye lyd. elsker lyden.
Snuppen Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 synes ikke det gjør noe jeg..bare viser at jeg er våt og har lyst på han;)men sånne "promeplyder" som kommer når han har vært inni meg og jg har mye luft inni meg,d er mer flaut..klarer ik å styre d..og er flaut..han ler d bort vaffall men.. flaut! for han tuller md d å..
Lupus Skrevet 6. november 2006 #12 Skrevet 6. november 2006 Dette er noe man må regne med når man har sex. Og det er strengt talt ikke noe å være flau over, når det er sagt skjønner jeg hva du mener=P Men som sagt. Du trenger nok ikke ha noen bekymringer for en liten "fittefis"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå