Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Jeg må ta en avgjørelse vedr. fliser i vindfanget vårt i morgen. Har utsatt det i det uendelige fordi jeg har vært så usikker på farge. I den tilstøtende gangen og resten av første etage for øvrig har vi lagt en mørk brun parkett (beiset bøk). Det er litt rødskjær i parketten, men ikke på langt nær så mye som i merbau. Ellers består veggene i vindfanget av lys kremfarget panel. Stilen for øvrig i huset er en blanding av firkantede moderne møbler mot lysekroner og stormønstrede "glamtapeter" på enkelte fonnvegger og detaljer fra 1800-tallet ellers i husets arkitektur. Noen som kan hjelpe?
Germini Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Det blir jo en smakssak, vet ikke hva du liker, men jeg er veldig fornøyd med vårt valg i entreen. De er kjøpt på Megaflis. Heter "You pepper" i 30x60 og ser ut som skifer. Har fått mye positive tilbakemeldinger på disse. Lykke til med valget
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Det jeg egentlig lurer er om det er grått jeg må velge. Synes det er litt kjedelig, men det er kanskje det som blir finest til brunt???
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har hørt at litt spraglete terrecottafarge er det lureste i vindfang fordi "skitten" ikke synes så godt på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå