*melis* Skrevet 8. november 2006 #101 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg er enig i at det er merkelig mange i slike tråder som bare har hatt en sexpartner, men jeg er ikke enig i resten du skriver. Du skriver at man bør ha hatt en del sexpartnere for å finne ut hva som virkelig er bra sex og det er vel det som har funket best for deg. For oss som ikke er så himla opptatt av at sexen skal være best mulig, men heller nøyer oss med bra sex og en mann man passer sammen med på de fleste andre områder så er det ikke antall sexpartnere det kommer an på. Jeg er glad i sex og har hatt flere enn en sexpartnere, men kunne godt vært foruten alle selv om sexen har vært bra. For min del er sexen bare en marginal del av et forhold, og jeg kunne fint klart meg med helt grei sex om mannen ellers var perfekt for meg. Det blir jo bare litt dumt å hevde at man må teste ut forskjellige menn til man finner den man har best sex med, for har man ikke hatt fantastisk sex så vet man heller ikke hva man går glipp av. Jeg vil faktisk heller hevde at det er en ulempe å ha hatt mange partnere og fantastisk sex. Sannsynligheten er nemlig stor for at akkurat den personen man har fantastisk sex med ikke er den man passer sammen med på andre (og spør du meg viktigere) punkter. Og hvorfor le av dem som bare har hatt en partner og er fornøyd med det? Selvsagt er det fullt mulig at de hadde hatt enda bedre sex med noen andre, men hvorfor lete etter noe enda bedre når det man har er bra nok? Nei, beklager, men jeg støtter ikke helt tankegangen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 8. november 2006 #102 Del Skrevet 8. november 2006 Etter å "bare" hatt sex med tre stk fant jeg fort ut at det er ganske komplisert. Ikke det at sexen er komplisert den er heller enkel. Jeg liker ikke tanken på å hatt sex med flere enn de tre. Det er obehagelig med ons og det tar meg tid å bearbeide en så løsluppen oppførsel fra min egen side. Og hva gagner det meg å sex med 20 til når nr 3 er så sinnsyk god!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #103 Del Skrevet 8. november 2006 ER DET SÅ VANSKELIG Å SKJØNNE AT DE SOM BARE HAR PULT EN-TO IKKE FÅR FLERE????????????????????????????????????????+ ← Gå og ta deg en dusj du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #104 Del Skrevet 8. november 2006 Helt enig med Snasen C her gitt. Jeg hopper over alle "hvor mange har du ligget med"-tråder siden de aller fleste har 1-2 partnere. Føler seg som ei hore om man skriver et høyere antall jo.. Jeg var singel i noen år før jeg fant min nåværende, og koste meg godt Jeg er tydeligvis en av få kvinner som klarer å ha sex for sexens skyld uten følelser og angrer ikke på noe jeg har gjort. ← Må seie meg enig her. Eg hoppa som regel over "kor mange du har ligget med" trådane. Ikkje at eg har hatt veeeldig mange, men fleire enn 2-3 stk. Eg e singel og kosa meg no. Dei gangane eg har sex er det fordi det er godt, rett og slett. Så lenge en testa seg, har det godt og har beskytta sex ser ikkje eg problem med å ha sex med fleire. Eg dømme ikkje dei som har sex med kun 1, og trur så gjerne at dei har bra sex. og håpa at dei ikkje dømme meg. den dagen eg finne drømme-mannen e eg klar til å kun ha sex med han resten av livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #105 Del Skrevet 8. november 2006 Eg dømme ikkje dei som har sex med kun 1, og trur så gjerne at dei har bra sex. og håpa at dei ikkje dømme meg. den dagen eg finne drømme-mannen e eg klar til å kun ha sex med han resten av livet! ← Håper ikke drømmemannen dømmer deg (mener absolutt ikke at jeg synes du gjør noe galt altså). Har bare hørt om en del forhold som brått blir avsluttet når drømmepartneren via omveier får høre rykter om at partneren har vært i seng med litt vel mange. Bare synes dette er verdt å ha i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #106 Del Skrevet 8. november 2006 Håper ikke drømmemannen dømmer deg (mener absolutt ikke at jeg synes du gjør noe galt altså). Har bare hørt om en del forhold som brått blir avsluttet når drømmepartneren via omveier får høre rykter om at partneren har vært i seng med litt vel mange. Bare synes dette er verdt å ha i bakhodet. ← Hvis han dømmer meg fordi jeg har hatt et seksualliv når jeg har vært singel, ja da er han kanskje ikke drømmemannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #107 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Håper ikke drømmemannen dømmer deg (mener absolutt ikke at jeg synes du gjør noe galt altså). Har bare hørt om en del forhold som brått blir avsluttet når drømmepartneren via omveier får høre rykter om at partneren har vært i seng med litt vel mange. Bare synes dette er verdt å ha i bakhodet. ← Som Persille sier. Da er han ikke drømmemannen. Ganske opplagt det da. På meg virker det som om at vi som svarer i denne tråden og som har hatt over to partnere i følge enkelte her har hatt partnere i tresifret antall. I mitt (og helt sikkert mange andres tilfeller her inne) er faktisk flere enn to sexpartnere = mange sexpartnere for mange av dere her inne. Eller tar jeg helt feil? Og hva er så mange? Joda..bla bla bla. Tviler litt på at et forhold skal bli brått slutt hvis en slik "avsløring" kom frem i søkelyset også. Kanskje for fjortissene, men i voksenalder? Nææi? Da får man heller ta en HIV-test i verste fall. Edit: Skrivefeil. Endret 9. november 2006 av Bianca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #108 Del Skrevet 10. november 2006 Tviler litt på at et forhold skal bli brått slutt hvis en slik "avsløring" kom frem i søkelyset også. Kanskje for fjortissene, men i voksenalder? Nææi? Da får man heller ta en HIV-test i verste fall. ← Om han hadde løyet for meg om en såpass viktig del av sin fortid, så vet jeg ikke om jeg hadde blitt nei. Men det har kanskje mye med at vi hele tiden har vært svært åpne ovenfor hverandre om det meste, inkludert tidligere forhold. Om jeg aldri hadde spurt så hadde saken blitt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #109 Del Skrevet 10. november 2006 Om han hadde løyet for meg om en såpass viktig del av sin fortid, så vet jeg ikke om jeg hadde blitt nei. Men det har kanskje mye med at vi hele tiden har vært svært åpne ovenfor hverandre om det meste, inkludert tidligere forhold. Om jeg aldri hadde spurt så hadde saken blitt annerledes. ← Jeg mente ikke at han hadde løyet da. Det er jo ikke alle som forteller en gang hvor mange partnere de har hatt før en, men hvis det hadde vært løgn så stiller jo saken seg veldig annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #110 Del Skrevet 10. november 2006 Litt pussig det der. Jeg klarer ikke helt se for meg at jeg kunne startet et forhold uten å visst om vi hadde omtrentlig lik fortid og holdninger, også på det seksuelle området. Nok et eksempel på hvor ulike folk er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg er enig i at det er merkelig mange i slike tråder som bare har hatt en sexpartner, men jeg er ikke enig i resten du skriver. Du skriver at man bør ha hatt en del sexpartnere for å finne ut hva som virkelig er bra sex og det er vel det som har funket best for deg. For oss som ikke er så himla opptatt av at sexen skal være best mulig, men heller nøyer oss med bra sex og en mann man passer sammen med på de fleste andre områder så er det ikke antall sexpartnere det kommer an på. Jeg er glad i sex og har hatt flere enn en sexpartnere, men kunne godt vært foruten alle selv om sexen har vært bra. For min del er sexen bare en marginal del av et forhold, og jeg kunne fint klart meg med helt grei sex om mannen ellers var perfekt for meg. Det blir jo bare litt dumt å hevde at man må teste ut forskjellige menn til man finner den man har best sex med, for har man ikke hatt fantastisk sex så vet man heller ikke hva man går glipp av. Jeg vil faktisk heller hevde at det er en ulempe å ha hatt mange partnere og fantastisk sex. Sannsynligheten er nemlig stor for at akkurat den personen man har fantastisk sex med ikke er den man passer sammen med på andre (og spør du meg viktigere) punkter. Og hvorfor le av dem som bare har hatt en partner og er fornøyd med det? Selvsagt er det fullt mulig at de hadde hatt enda bedre sex med noen andre, men hvorfor lete etter noe enda bedre når det man har er bra nok? Nei, beklager, men jeg støtter ikke helt tankegangen din. ← Hva med at sex faktisk ikke er det viktigste, men noe som er viktig? Jeg tror at erfaring gjør at man lettere klarer å skille hva som er godt/ikke godt (selvfølgelig merker man om noe er godt/vondt). Jo flere grunnpilarer som er til stede i et forhold, f.eks kjempe bra sex så tror jeg at forholdet står mye sterkere over lang sikt. Si meg en ting... Hvorfor er folk utro? Og hvorfor er noen ute etter elskere/elskerinner? Du ser vel ikke så mange som er ute etter en sjelevenn, gjør du vel? Og hva skjer i et forhold når sexen skranter, hvor det i utgangspunktet er helt "ok" sex? Jo, selvfølgelig blir det mindre sex... og mindre sex = mindre nærhet. Hva skjer da? Ofte søker man da ut for å få dekket de behovene. Jeg sier ikke at man skal løpe å lete etter den best mulige mannen i senga. Det MÅ du da forstå? Her er ikke alt helt sort-hvitt altså (eller jo litt). Det jeg sier (igjen åååååååååååååååå) er at jeg tror og mener at litt erfaring kan gjøre NYTTE, og jeg tror det er viktig. Jeg snakker ikke om de nyforelska og de greiene der, jeg snakker om når forholdet begynner å ha blitt noen år. Utdyp det litt nærmere ang at den man har fantastisk sex med ikke er en man passer sammen med. Altså, jeg forstår hva du mener.... men forklar det nærmere, for det er noe av det merkeligste jeg har hørt... Allikevel blir det gøy å høre hva du har å si videre om den saken. Og snu det litt på hodet da: Hvis sexen er helt fantastisk og forholdet er helt ok... Da er vel det bra nok for deg også, da? For det er jo det du indirekte sier (nei da, jeg mener ikke at man er sammen med en fyr som er god i senga hvis man slår) *teskje* Tilbake til det hvis sexlivet skranter: Jo, ofte går en part ut og finner seg en elsker. Hvis forholdet blir kjedelig i perioder (snakker ikke om sexlivet nå), da bruker man venner, kollegaer, osv til å tilfredsstille de behovene. Altså, man er ikke utro. Ikke støtt tankegangen min da vel. Er det meningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 10. november 2006 Etter å "bare" hatt sex med tre stk fant jeg fort ut at det er ganske komplisert. Ikke det at sexen er komplisert den er heller enkel. Jeg liker ikke tanken på å hatt sex med flere enn de tre. Det er obehagelig med ons og det tar meg tid å bearbeide en så løsluppen oppførsel fra min egen side. Og hva gagner det meg å sex med 20 til når nr 3 er så sinnsyk god!!? ← Amen, få på deg kyskhetsbeltet og møt meg i kirka. Nøkkelen kan du få beholde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 10. november 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg syns det er rart med sånne folk som er sån "ooh, jeg har pult masse folk!". Min personlige mening er at, om du er 20 og har hatt sex med 10 folk, så er du laus, uansett om du er gutt eller jente! Jeg får intrykk av at folk som er sån ONS typer, eller andre som bare spretter fra shæshte til shæshte, bare ikke greier å styre seg, rett og slett. Jeg er 21, å har hatt sex 1 gang, å det er 1 gang jeg gjærne kunne vært for uten! Hvorfor skal folk ha så mye sex, heletia? Munkene i tibet har jo fhaanmeg aldri tatt i ett eneste kvinnfolk, å se hvor kule de er! De kan banke drittn ut a folk, om de vil! Tøffinger er dem. Men uansett, 10 eller flere, å du er laus! Det er jo værre når jenter har hatt mange sexpartnere da, får dere blir jo vie i fitta! Det er det ingen som liker.... nei ← Tørk deg bak øra og kom tilbake når håndkleet er lagt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #114 Del Skrevet 10. november 2006 du kan å få sagt det snasen c!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. november 2006 #115 Del Skrevet 10. november 2006 Tørk deg bak øra og kom tilbake når håndkleet er lagt vekk. ← Tenkte faktisk litt på det. Om jeg faktisk hadde hatt no særlig sex, så hadde jeg sikkert forstått hvorfor folk er så dilla på det Jaja, jeg får sitte her å kose meg med hånna mi i mellomtia, da... En vakker dag komme det sikkert en vakker jente inn på rommet mitt, å da blir vi shæshter og kommer til å ha mye sex. Mest rumpesex da, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. november 2006 #116 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg er litt rask på den "post inlegg" knappen, så jeg får så mange dobbelposter Jaja, les den under. Endret 10. november 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. november 2006 #117 Del Skrevet 10. november 2006 PS. Snasen C, vil du være vennen min? Jeg har ingen jeg, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 11. november 2006 #118 Del Skrevet 11. november 2006 Amen, få på deg kyskhetsbeltet og møt meg i kirka. Nøkkelen kan du få beholde selv. ← Arrogante holdninger kommer man iallefall ikke langt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. november 2006 #119 Del Skrevet 11. november 2006 Arrogante holdninger kommer man iallefall ikke langt med. ← Hehe, du må ikke ta alt så seriøst da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 11. november 2006 #120 Del Skrevet 11. november 2006 La nå bare folk få ha sex med akkurat så mange, eller akkurat så få de vil. Møter man på noen som har problemer med det man har gjort/evt ikke gjort tidligere, får man bare lete videre. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kanskje hadde hatt problemer med å ha sex med en som hadde hatt 50 stk før meg, men andre igjen har ingen problemer med dette. Så lenge man føler seg vel med det man gjør er det vel ett fett!!!!! Synes rett og slett endel av utsagnene tidligere her er helt idiotiske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå