Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Noen her inne som har prøvd Darolys produkter? Jeg fikk meg en brosjyre forrige gang jeg var på apoteket, og prosuktene ser lovende ut. Tenker mest da på ansiktspleie. Artig å høre om noen her hadde erfaringer og dele!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Jepp, jeg er fast bruker av Darolys. Jeg bruker har følgende produkter: vaskegelee, rensemelk, balm, ansiktsmaske, olje og ansiktsvann. Kan vel si meg fornøyd. Men dagkremen bruker jeg ikke, fordi den blir for fet på dagtid, som da bruker jeg Active Moist fra Dermalogika. Vurderer å kjøpe nattkremen til Darolys fordi den er veldig god. Jeg fikk noen tørre partier av rensegeleen, men etter at jeg begynte med oljen, så har det gått seg til. Men jeg bruker bare rensegeleen om morgenen. Til kvelden bruker jeg rensemelken, for da vil jeg bevare fuktigheten. Ansiktsvannet er jeg veldig fornøyd med fordi det svir ikke på huden. Det kan også brukes til å fjerne øyesminke, men da har jeg opplevd at det kan svi på øyenene. Hvorfor vet jeg ikke, kanskje fordi ansiktsvannet ikke er isoton med øyevæska eller fordi den er konservert med parabener. Det produktet i serien som jeg er mest fornøyd med er balmen. De påstår at den skal være rensende, det stiller jeg meg kritisk til. Jeg bruker den fordi den gir fuktighet til leppene, uten at leppene blir avhengig av den. I tillegg kan balmen brukes som kuldekrem, og den virker faktisk veldig godt som det
Gjest Kanelia Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jeg har kun prøvd Darolys solkrem, og den luktet for sterkt etter min smak. "Gammel dame parfyme" lukt.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hva? Har Darolys solkrem? Har ikke sett det i Norge ihvertfall. Sikker på at du ikke blander merker her?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes også det er gode produkter. Synes også at balmen er veldig fin. Oljen var jeg helfrelst av helt til jeg fant ut at jojobaolje gjorde samme nytten og var mye billigere. Men gode produkter synes jeg absolut det er.
Lola83 Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Spør etter prøver på apoteket og prøv ut..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg synes også det er gode produkter. Synes også at balmen er veldig fin. Oljen var jeg helfrelst av helt til jeg fant ut at jojobaolje gjorde samme nytten og var mye billigere. Men gode produkter synes jeg absolut det er. ← Hvilken olje er det snakk om? De har vel flere.. Jeg har en som skal være fin til litt uren hud! Liten flaske. Skal balansere huden liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå