Gå til innhold

Er jeg dumpa

Gjest lenge siden sist

Anbefalte innlegg

Gjest lenge siden sist

Hei.

Ble singel før sommeren og har ikke møtt noen siden, og var sammen med ex i nesten hele mitt "voksne" liv, så har liten erfaring med sånt. Men tror jeg er dumpa av en fyr jeg knapt har møtt...

Var ute på byen med masse veninner i går, og kom i prat med en ok fyr. Vi pratet hele kvelden, lo masse og hadde en god tone. Når de begynte å blinke med lysene på slutten av kvelden, prøvde han ikke å få meg med på ett ONS opplegg, men sa han ikke vil gå i fra stedet før han hadde fått nr mitt. og jeg var ikke så vanskelig å overtale...

Han ringte ganske tidelig i dag, og vi pratet like lett som kvelden før. Jeg skulle ut med hunden og han spurte om å få bli med. Vi hadde en kjempefin tur, pratet om "alt". Vi er veldig like i utdannelse, familie forhold, politisk ol. Alikevel har vi begge meninger. Høres sikkert teit ut å si det etter 2 samtaler da, men...

Jeg hadde en avtale på ettermiddagen, men vi ble enige om å gå ut å spise i kveld (hans forslag). Avtalen var at jeg skulle ringe når jeg og veninnen min hadde greid å skifte dekk på bilene våre... Fikk sms rett etter at vi sa hadet om: Lykke til med dekkskiftet, gleder meg til å se deg etterpå. Ringte han halv 7 når jeg var ferdig, da tok han ikke telefonen... Og har ikke hørt noe siden...

Så nå tror jeg at jeg er dumpa, men skjønner ikke hvorfor. Han virket jo så ivrig. Sukk, skjønner ikke noe av disse sjekke greiene jeg.. Best å være singel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Norwegian Blue

Ikke gi opp så fort! Kanskje han har glemt igjen mobilen sin en plass. Det finnes mange grunner til at en person ikke tar telefonen. Det er veldig mulig han sitter og er kjempesint på seg selv fordi han mistet mobilen sin hvor nummeret ditt er og prøver desperat å få tak i det igjen. Han tar tok kontakt så fort han har anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Ikke gi opp så fort! Kanskje han har glemt igjen mobilen sin en plass. Det finnes mange grunner til at en person ikke tar telefonen. Det er veldig mulig han sitter og er kjempesint på seg selv fordi han mistet mobilen sin hvor nummeret ditt er og prøver desperat å få tak i det igjen. Han tar tok kontakt så fort han har anledning.

:enig:

Ser ingen grunn til at du skal være "dumpa" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke????

Hørte ikke noe i går da, mystisk.

Men bør vel uansett han ta kontakt nå, jeg mener han ser jo at jeg fosøkte å ringe han som avtalt i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke????

Hørte ikke noe i går da, mystisk.

Men bør vel uansett han ta kontakt nå, jeg mener han ser jo at jeg fosøkte å ringe han som avtalt i går...

Ja, det er dårlig av han å bryte en avtale på denne måten. Det er tross alt din tid og den burde han respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville betraktet meg selv som dumpa ja. Etter år med tolking og unnskyldninger har jeg bestemt meg for å se på ting rett frem, som de er.

Har opplevd noe lignende selv nettopp. Fyren var svært ivrig og vi hadde det så bra, så fint, passet så godt sammen, og jeg fikk ordentlige følelser, og plutselig så tok han ikke kontakt, og svarte ikke på mine meldinger.

Noen uker senere så jeg ham hand i hand med ei dame i byen. Han hadde tydeligvis en kjæreste!! Han hadde altså ikke klart å la være å flørte og være med meg. Mens han egentlig hadde dame!!! Så fikk han sikkert dårlig samvittighet, eller hun oppdaget det, eller noe slikt, og han bare brøt kontakten uten å gi meg noen grunn, var sikkert for flau til å si noe...

Det KAN være noe slikt kanskje? Det er i allefall ikke utenkelig, har jeg lært.

Uansett: hvis han vil, får han tak i deg. Hvis ikke, så må du videre og ikke kaste bort tid på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt så møtte jeg fyren i helgen da, så det blir jo ikke akkurat noe problem å glemme han. Er bare overrasket over at man kan oppføre seg sånn. Var han som var ivrigst hele tiden for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier! Han må ha fått kalde føtter for noe... Dårlig gjort å bruke av tiden din sånn. Håper jo for din del at han har en mer naturlig forklaring å komme med. Ikke tro det verste med en gang,kansje han tar kontakt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok telefonen om han ringer, det kan jo ha en naturlig forklaring. Men gidder ikke å ta kontakt, eller tenke så mye over det. Som sagt så møttes vi jo for første gang på lørdag og har jo ikke så mye som kysset, så er jo ingen følelser inne i det hele tatt. Men likte å prate med fyren da. Jaja, vi får se hva som skjer. Uansett deilig å ha kommet seg på "date" selv om det bare var å gå i frognerparken da... 1 skritt nærmere å ha kommet seg over exen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe mer, så da mistet han vel interessen da... Kanskje fordi sminken min rant i sneværet??

Samme det, nr er slettet og fyren glemt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ringte i kveld, var å besøkte en venninnne med sykt barn. Spurte om det var greit jeg ringte han tilbake når jeg var på vei hjem, etter Grey's. Jada, det gikk bra. Prøvde å ringe han i bilen, han tok den ikke og har ikke ringt tilbake...

Skjønner ikke noe jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt "rart"

Min erfaring med menn er at når de virkelig liker meg og er interessert så

er det ikke tvil om det, har aldri lurt ett sekund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han så sitt snitt til å ringe deg ved å dra ut en tur? Kanskje han har kone eller samboer? Og når du endelig ringte tilbake så var han hjemme igjen,og kunne ikke ta tlf.?

Har vært igjennom det en gang jeg.

Men får jo bare håper det ikke er sånn det er.

Mannfolk er litt rare når det gjelder det å ringe og sende sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ringte nå da, bablet i vei som om ingen ting hadde skjedd. Måtte legge på pga. bilen, sa bare ringes eterpå da....

Skjønner ikke noe jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det om han ringer igjen. Begynner bare å bli litt oppgitt over hele fyren... Kan jo selfølgelig ha sin grunn, men....

Ikke så keen nå som på søndagen kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...