Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi ønsker seg så veldig denne dukken til jul. Hun blir 7 år i desember, og jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe flere dukker til henne (hun har både baby born og mirakeldukke, pluss et utvalg mindre kjente modeller). Syns den er i dyreste laget òg jeg da...

Har deres døtre denne dukken? Hvor gamle var de da de fikk den? Er den verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min ble 7 nå i okt. Jeg synes ikke den er verdt det, hun ble fort lei. My Little Pony good morning sunshine derimot... den liker hun veldig godt..

Skrevet

Tror ikke den er verd pengene når datteren din alt er 7 år.. Jeg er tante til ei som lekte ivrig med sin baby born lenge.. men rundt 7-8 års alderen var det plutselig slutt på det..

Er jo ikke sikkert alle jenter slutter å leke med dukker likt da, har egentlig ikke så mye erfaring med det... :sjenert: men det er vel ikke så veldig lenge før hun gir seg med dukke leken vil jeg tro, og da er det synd å ha brukt så mye penger på en dukke...

Skrevet

Vi har den dukken til datteren vår, hun fikk den da hun var 4 år. Hun leker ganske mye med den, og den er jo da verdt prisen for hun har jo noen år til på seg og leke med den.

Vet ikke om jeg ville kjøpt den til henne da hun er 7 år, da spørs det hvor lenge hun leker med dukken.

Et lite tips er og følge med på euro pris reklamen, for i fjor før jul fikk de inn både baby annabelle og baby born til 299 kr.

Og da er de jo verdt prisen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...