Chic Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 De siste par dagene har det skjedd noe rart med Msn live messenger jeg har. Nye kontakter får ikke lagt meg til, jeg har lagt til et par, men de er offline, men får alikevel pratet med dem, og øverst i ruta står det at denne personen er ikke i kontaktlista, click here to add him/ her now... men det funker ikke. og personen er jo egentlig allerede i listen! rart!! prøvd å reinstallere, men det hjalp ingenting.. hva kan være galt? kjedelig at folk ikke får lagt meg til, og jeg bare får lagt til halvveis!
Gjest niomi Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hallo, skjønner du iukke det, da, Chic, det er fordi du er så langt borte, da, vettu. Den klarer ikke å opprette kontakt helt fra Frankrike til Norge! Syns du er litt storforlangende her! *tusler stille ut igjen og lar noen som har peil svare i stedenfor*
Chic Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hallo, skjønner du iukke det, da, Chic, det er fordi du er så langt borte, da, vettu. Den klarer ikke å opprette kontakt helt fra Frankrike til Norge! Syns du er litt storforlangende her! *tusler stille ut igjen og lar noen som har peil svare i stedenfor* ← *flire* endte opp med å ta inn msn 7.5 jeg... endel som hadde lagt meg til fikk jeg merke Dumme MSN Live...
Gjest Gitte Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Du er ikke den eneste med de problemene.. Bruker msn live selv, og snakker som regel med folk som står som offline.. Umulig å få lagt til folk, og får aldri beskjed om at noen legger meg til... Mange jeg kjenner som har disse problemene.
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har ikke hatt noen problemer :klø: Men jeg vil egentlig ha tilbake "vanlige" MSN, men jeg finner den ikke igjen på hjemmesida...
Chic Skrevet 1. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2006 Jeg har ikke hatt noen problemer :klø: Men jeg vil egentlig ha tilbake "vanlige" MSN, men jeg finner den ikke igjen på hjemmesida... ← jeg har brukt msn.com og søkt etter msn 7.5
Gjest Miss_alexandria Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 De siste par dagene har det skjedd noe rart med Msn live messenger jeg har. Nye kontakter får ikke lagt meg til, jeg har lagt til et par, men de er offline, men får alikevel pratet med dem, og øverst i ruta står det at denne personen er ikke i kontaktlista, click here to add him/ her now... men det funker ikke. og personen er jo egentlig allerede i listen! rart!! prøvd å reinstallere, men det hjalp ingenting.. hva kan være galt? kjedelig at folk ikke får lagt meg til, og jeg bare får lagt til halvveis! ← Jeg har akkurat samme problem! Burde kanskje slette den...
Gjest Gitte Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Jeg sletta live messenger i går, lasta ned 7.5 igjen. Ingen problemer
Chic Skrevet 3. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2006 Jeg sletta live messenger i går, lasta ned 7.5 igjen. Ingen problemer ← har faktisk fått problemer der også jeg. vil ikke legge til kontakter... møkkamsn, hadde det vært en fysisk ting nå så hadde den vært i tusen biter for lengst!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Last ned Trillian istedet =) ← Hva er Trillian??? Jeg har også problemer med MSN. Kan bare bruke den urgamle ÅÅÅÅÅÅ det er så kjiiipt!!! Prøver å logge på men hodene bare snurrer og vil ikke. Til slutt kobler den ut av seg selv
Chic Skrevet 3. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2006 Lasta ned trillian selv, men ikke så veldig begeistret... trillian er et program som MSN, bare at med trillian kan man også ha yahoo messenger, ICQ og AIM i tillegg til MSN? Altså alt i ett.
fuerza Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Jeg sletta live messenger i går, lasta ned 7.5 igjen. Ingen problemer ← finner ikke...link? =)
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Høres rart ut. Jeg har ingen problemer.. Men i MSN Live messanger er det mulig å være "vis som frakoblet" og alikevel snakke med folk på msn da... Det er ikke det som skjer? At vennene er i modus "vis som frakoblet"?
Gjest Gitte Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 finner ikke...link? =) ← messenger 7.5
Chic Skrevet 4. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 4. november 2006 Høres rart ut. Jeg har ingen problemer.. Men i MSN Live messanger er det mulig å være "vis som frakoblet" og alikevel snakke med folk på msn da... Det er ikke det som skjer? At vennene er i modus "vis som frakoblet"? ← joda. men når folk er online så pleier f.eks nicket å komme frem, og ikke adressen. Har flere som er lagt til på MSN min, prater med de offline, og det står oppe under nicket click here to add this contact to your list... kontakten er da allerede i lista?!! lagde opp ny msn adresse, og flere som ikke hadde fått add invitten fra meg en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå