Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil anbefale alle graviditetsinteresserte www.snartmamma.com

Denne siden er veldig bra, i motsetning til forumet her på KG, hvor halvparten av trådene er "Kan jeg være gravid? (Jeg har hatt ubeskyttet sex i et halvt år. Nå er jeg kvalm hver morgen, har ikke hatt mensen på 90 dager og har begynt å legge på meg rundt magen, er dette et tegn på graviditet???)"

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Snartmamma er kjent for de fleste her inne. Dersom du har så innmari store problemer med at folk stiller spørsmålene her inne så kan du vel la være å gå her da ? Jeg trives her - ganske artig faktisk + Snartmamma er jo for de som allerede er gravide da.....

21+3 :D

Skrevet

Jepp, men snartmamma har også snartgravid og nymamma (husker ikke helt navnet på den siste, ikke vært der ennå). Så her er det noe for oss alle, og de er veldig flinke på "medisinske" temaer synes jeg.

Og så har de terminklubber så man kan følge med andre som er kommet like langt som en selv, og det er det artigste av alt :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Denne siden er veldig bra' date=' i motsetning til forumet her på KG, hvor halvparten av trådene er "Kan jeg være gravid? (Jeg har hatt ubeskyttet sex i et halvt år. Nå er jeg kvalm hver morgen, har ikke hatt mensen på 90 dager og har begynt å legge på meg rundt magen, er dette et tegn på graviditet???)"[/quote']

:ler2:

Bra beskrivelse!

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler Barn i Magen, Doktor Online, Lommelegen og slike forum. Der får man i hvertfall saklige svar. :roll:

21+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...