Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Kan man stole på en som er litt *for* kjekk, og som har litt for mange historier bak seg med damer? Dvs at vedkommende kan forandre seg? Eller er det naivt å tro. Trives veldig godt med han, og han sier han liker at vi kan prate og ha det moro sammen. Men noen venninner mer enn antyder at han er i en annen liga (utseendemessig?) og at jeg bare ber om å bli såret. Er litt usikker selv, men han er så kjekk at det er vanskelig å møte blikket hans
talin Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Nei, en gang rundbrenner alltid rundbrenner. Endret 29. oktober 2006 av talin
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Nei, en gang rundbrenner alltid rundbrenner. ← Det jeg var redd for. Men det går fortsatt an å ha en som venn, eller? Kanskje han kutter ut det også hvis han ikke får sjans på noe mer
Gjest niomi Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Nei, en gang rundbrenner alltid rundbrenner. ← Njaaa... Spørs på alderen det, da. Kjenner mange som var rundbrennere i tenåra, men som kuttet det tvert da de fant ei jente de forelsket seg i. Og til ts: Dine venninners bemerkning om utseendet var da ekstremt ufin!
Gjest Gjesten Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Vel, for å sei det sånn, kan love deg at han kutte deg ut om han får nåke meir... (Om han ikkje e forelska og alt det der altså). Mi erfaring tilseier at ein rundbrennar føretrekk vennskap med damer han ikkje får, har han fått deg er spenninga omme. Men eg er ueinig i at ein rundbrennar alltid er det. Både papsen og storebror har vore veldig trufaste mot sine koner, sjøl om dei var temmeleg ville før dei møtte damene sine. Og min eks "mann" var trufast mot meg i 5 år før eg gjekk, sjøl om han verkeleg hadde tatt føre seg i åra før eg dukka opp, så er du heldig blir han glad i deg. Og dei er flotte fyrar, når dei berre bryr seg. Problemet deira er at dei litt for sjelden blir kjende med damene før det blir sex, og då mistar dei ofte interessa. (Og dette er sjølvsagt ei grov generalisering, men det er mi erfaring oppsummert kan du sei, etter å primært ha data, levd med og vore vener med rundbrennarar.)
Lizzee Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Er du sikker på at han er en rundbrenner? Man må jo ikke være det bare fordi man er veldig kjekk? Er han en type som hele tiden må jakte på og nedlegge flere sex-partnere og har massevis av one-night-stands? Eller er han en fyr som har vært uheldig i sine valg og sine forsøk på å innlede forhold til jenter? Eller en som ikke har funnet "dama i sitt liv" ennå og derfor gjør som single gutter gjør - nemlig det de har lyst og mulighet til. Og nå man er kjekk får man vel nok av tilbud fra jenter? Hvis du ser bort fra utseende hans - har har han en personlighet du liker? Det er jo det viktigste. Også må du gi totalt blaffen i hva din venninner sier om at han er i en helt annen liga enn deg utseendemessig! Hvis det viser seg at han er interessert i deg så er du faktisk helt i hans liga!! Å si en gang rundbrenner alltid rundbenner er feil. Alle kan forandre seg. Er det bare de som aldri har gjort noe galt som aldri senere finner på noe galt heller? Alle har vel hatt en litt "vill" periode i livet sitt. Det betyr ikke at man forblir sånn for alltid. Også finnes det mange fantastiske pene og kjekke menn som er ærlige og trofaste. Jeg lever selv med en råkjekk mann som er 100% til å stole på!!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg reagerte på det at vennindene dine sier han er i en annen liga. Det syns jeg var jævlig dårlig sagt. Uansett. Min tanke da er at de ser heller dårlig ut selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå