Litago Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har linker til fine kjøkkenlamper? Pusser opp kjøkkenet og skal ha downlights under overskap og en lampe over spisebordet. Men vi trenger i tillegg et mer generelt lys i taket. Tar imot tips og linker med stoooor takk!
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Dette er Den Ultimate Kjøkkenlampe!! Bedre lys får du ikke
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Dette er Den Ultimate Kjøkkenlampe!! Bedre lys får du ikke ← Lekker! Ser for meg den hengende over bordet. Utfordringen er at jeg trenger ett ekstra lyspunkt i kjøkkentaket. Ønsker ikke å bare ha en kjedelig hvit "bolle", men har ikke funnet noen andre fine løsninger.
Litago Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 Lekker! Ser for meg den hengende over bordet. Utfordringen er at jeg trenger ett ekstra lyspunkt i kjøkkentaket. Ønsker ikke å bare ha en kjedelig hvit "bolle", men har ikke funnet noen andre fine løsninger. ← Jøss. Nå har jeg begynt å opptre som gjest også... Høyst ufrivillig altså!
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Lekker! Ser for meg den hengende over bordet. Utfordringen er at jeg trenger ett ekstra lyspunkt i kjøkkentaket. Ønsker ikke å bare ha en kjedelig hvit "bolle", men har ikke funnet noen andre fine løsninger. ← Å. Du er på utkikk etter et slags takarmatur som ikke henger ned, du?! (jeg leste nok litt dårlig i førsteinnlegget )
Litago Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2006 Å. Du er på utkikk etter et slags takarmatur som ikke henger ned, du?! (jeg leste nok litt dårlig i førsteinnlegget ) ← Neida Kosemose. Du leser ikke dårlig. Det er jeg som ikke klarte å forklare meg! Men ja, det er et form for takarmatur jeg er ute etter. Tror jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Vi kan ha skylddeling! Men ok. Takarmatur. Poenget er mest mulig lys og at det skal se ok ut? Diskret? Minst mulig/flatest mulig? Har du vurdert spotskinne? Ellers har jeg sett noen ganske ok i glass og børstet stål, skal se om jeg finner link... Noe sånt? Endret 29. oktober 2006 av Kosemose
punkyB Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 http://www.expo-nova.no/flash/main.html Har ikke sett så mye på linkene selv - men i butikken har de mye bra.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Kunne du tenkt deg skinner e.l., eksempelvis http://www.lyseideer.no/group.asp?group=1⊂=1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Eller wire - http://www.lyseideer.no/group.asp?group=5⊂=5 ?
Litago Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2006 Ellers har jeg sett noen ganske ok i glass og børstet stål, skal se om jeg finner link... Noe sånt? ← Jepp. Samme smak vi Kosemose. Har nesten helt identiske lamper i gang og vindfang, men kanskje de blir stilige på kjøkken også?
Litago Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2006 Her detter det inn med forslag! Hadde egentlig ikke tenkt på skinner, men det kan faktisk ble stilig. Takk folkens! Skal studere linker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå