Gå til innhold

Kjøkken-lampe / belysning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har linker til fine kjøkkenlamper? Pusser opp kjøkkenet og skal ha downlights under overskap og en lampe over spisebordet. Men vi trenger i tillegg et mer generelt lys i taket.

Tar imot tips og linker med stoooor takk!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette er  Den Ultimate Kjøkkenlampe!! Bedre lys får du ikke  ;)

Lekker! :)

Ser for meg den hengende over bordet.

Utfordringen er at jeg trenger ett ekstra lyspunkt i kjøkkentaket. Ønsker ikke å bare ha en kjedelig hvit "bolle", men har ikke funnet noen andre fine løsninger.

Skrevet
Lekker!  :)

Utfordringen er at jeg trenger ett ekstra lyspunkt i kjøkkentaket.  Ønsker ikke å bare ha en kjedelig hvit "bolle", men har ikke funnet noen andre fine løsninger.

Jøss. Nå har jeg begynt å opptre som gjest også... Høyst ufrivillig altså!

:ler:

Skrevet
Lekker!  :)

Utfordringen er at jeg trenger ett ekstra lyspunkt i kjøkkentaket.  Ønsker ikke å bare ha en kjedelig hvit "bolle", men har ikke funnet noen andre fine løsninger.

Å. Du er på utkikk etter et slags takarmatur som ikke henger ned, du?! (jeg leste nok litt dårlig i førsteinnlegget :sjenert: )

Skrevet
Å. Du er på utkikk etter et slags takarmatur som ikke henger ned, du?! (jeg leste nok litt dårlig i førsteinnlegget  :sjenert: )

Neida Kosemose. Du leser ikke dårlig. Det er jeg som ikke klarte å forklare meg! Men ja, det er et form for takarmatur jeg er ute etter. Tror jeg. :ler:

Skrevet (endret)

:ler: Vi kan ha skylddeling! :ler:

Men ok. Takarmatur. Poenget er mest mulig lys og at det skal se ok ut? Diskret? Minst mulig/flatest mulig?

Har du vurdert spotskinne?

Ellers har jeg sett noen ganske ok i glass og børstet stål, skal se om jeg finner link...

Noe sånt?

Endret av Kosemose
Skrevet

Ellers har jeg sett noen ganske ok i glass og børstet stål, skal se om jeg finner link...

Noe sånt?

Jepp. :Nikke:

Samme smak vi Kosemose.

Har nesten helt identiske lamper i gang og vindfang, men kanskje de blir stilige på kjøkken også?

Skrevet

Her detter det inn med forslag! Hadde egentlig ikke tenkt på skinner, men det kan faktisk ble stilig.

Takk folkens! Skal studere linker!

:hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...