Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har fått en undulat og jeg lurer på om jeg kan gi den godbiter som druer (uten sten og skall), agurk, eple f.eks? Andre forslag?
Hu i Svingen Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Undulater elsker jo hirsefrø (sånne kolber) så det bør den i hvert fall få. Salat er et must, og frukt er også greit. En halv brødskive uten salt er også populært å hakke på. Prøv deg frem så finner du sikkert ut hva den liker og ikke liker. Gratulerer med undulaten forresten, jeg digger dem og skulle gjerne hatt en selv.
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hørt dem ikke skal ha salat jeg... Magen dems tåler det visst ikke...
Hu i Svingen Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Ja vel? Det er helt nytt for meg i hvert fall, alle undulatene jeg har kjent har spist mye salat uten å bli syke av det. Hvor hørte du det?
Hu i Svingen Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har googlet litt, og det jeg fant er at undulater ikke skal ha avocado (dødelig for fugler) eller kål, som er for sterkt for magen deres. Ellers er alt av frukt og grønnsaker OK. Løvetannblader og gress er også fint å gi i sommerhalvåret. Sukker og salt er fy-fy.
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Min undulat er veldig glad i honningpinner. De får du kjøpt i vanlige matvarebutikker. Endret 29. oktober 2006 av ~Alwa~
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Var tanten min som sa det! Da kan de altså få isbergssalat? Ja, avocadoen visste jeg om!
Gjest Yzma Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Har hørt at paprika også er for sterkt for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå