minienthe Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 leste i vg at manipulert besvimelse er i gang igjen, husker dette fra jeg gikk på ungdomsskolen selv for 12 år siden... creepy http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135662
Gjest Bellatrix Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Det var en del om dette for noen år siden også. Vet ikke hva som skal til for at de skal slutte med det.
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Det var en del om dette for noen år siden også. Vet ikke hva som skal til for at de skal slutte med det. ← Tragisk dødsfall eller hjerneskade kanskje?
Gjest Bellatrix Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Tragisk dødsfall eller hjerneskade kanskje? ← Ja, desverre tror jeg det må noe alvorlig til.
miow Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Dette var en farsott på en ungdomsskole rett ved der jeg bor for bare et par år siden. Dritgenialt.
Gjest Tweek Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg fant noen av videoene på youtube av noen norske, og det var skikkelig ekkel å se på
Kykkelikokos Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Ungdommen holdt på med dette da jeg gikk på ungdomskolen også.
Gjest niomi Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Uff, kan ikke noen lære de ungdommene hvordan man besvimer på ufarlig måte, da. Sitt på huk og hyperventiler, og reis deg raskt opp. Man blir "ruset", svimmel og en god del besvimer. Dritgøy, faktisk, og ikke farlig i det hele tatt.
miow Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Uff, kan ikke noen lære de ungdommene hvordan man besvimer på ufarlig måte, da. Sitt på huk og hyperventiler, og reis deg raskt opp. Man blir "ruset", svimmel og en god del besvimer. Dritgøy, faktisk, og ikke farlig i det hele tatt. ← Haaa haa?.... Selv om du forhåpentligvis er ironisk så er det ikke sikkert alle lettpåvirkelige individer skjønner det.
Gjest deemess Skrevet 29. oktober 2006 #11 Skrevet 29. oktober 2006 Husker at vi drev å besvimte oss på ungdomsskolen, tok kvelertak på hverandre til vi besvimte. Hadde jeg vist at jeg virkelig kunne dø av det den gangen så tror jeg at jeg hadde droppa det, gjorde det nok fordi så mange andre gjorde det. Samme med lightergassen vi putta i oss, helt sjukt at jeg er i livet enda.....
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #12 Skrevet 29. oktober 2006 Jepp, husker dette! Ikke kvelertak da, men hyperventilerte og reiste oss raskt opp, mens vi ble løftet opp og klemt sammen ved mellomgulvet. En venninne var borte KJEMPElenge. Det var dritskummelt! Da hun endelig våknet husket hun ingenting. På lenge. Hun skjønte ikke hvor hun var i det hele tatt. Syke greier. Oksygenmangel i hjernen kan skape lokale hjerneinfarkt, som er så små at man ikke merker dem momentant, men det vil gradvis gå ut over den kognitive funksjonen. Synd at ungdom er for dumme og careless til å skjønne hva de leker med...
Henna Skrevet 29. oktober 2006 #13 Skrevet 29. oktober 2006 Er nok i noe nytt dette nei... hadde selv konkurranser i å besvime flest mulig ganger på en kveld når jeg gikk på ungdomsskolen. Det gikk sport i det. Er nok viktig å opplyse om farene ved dette, vet når vi holdt på for 10 år siden ante vi ikke at det kunne være farlig. Selv om det lyste nok en liten varselslampe, men det gjorde nok også at det ble mer spennende å gjøre det. Tror også at ved at det blir fremstilt slik i media som en ny "trend" blant ungdommen, og selv om det fremstilles som farlig lek vil nok mange se forbi dette og flere prøve det.
Gjest Tweek Skrevet 29. oktober 2006 #14 Skrevet 29. oktober 2006 Husker jeg å ble vist hvordan man besvimer på ungdomskolen. Men gjorde det aldri, jeg vil jo ikke besvime. har aldri besvimt før heller. Dumme greier.
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #16 Skrevet 30. oktober 2006 det er bare en ting å si om denne galskapen. Dette er GALSKAP!!!
Gjest seroxata Skrevet 31. oktober 2006 #17 Skrevet 31. oktober 2006 de holdt på slik da jeg gikk på barneskolen og.... jeg deltok aldri i det, virker jo helt syk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå