Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger... Typen min går i nesten en ren jenteklasse på skolen, og det går for så vidt bra men det er kjerring der jeg bare ikke takler. De sitter ved siden av hverandre på skolen, er med hverandre i friminuttene og preiker non stop på msn når de kommer hjem. Jeg holder på å bli sprø... Og bare for å gjøre ting ENDA bedre så har typen min sakt til henne at jeg ikke er hennes største fan akkurat!

Hun kommer opp her om en liten stund og jeg er få sjalu for ikke å si flau at jeg ikke vil være i samme rom som henne så jeg har planer om å dra hem så fort jeg kan. Men hun klommer før bussen min kommer.

Skal jeg holde meg i et annet rom? eller hva? '

holder på å bli INSANE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær åpen og blid, hils henne velkommen og si at det var fint å endelig treffe henne fordi du har hørt om henne fra kjæresten. (er det slik at du kjenner henne fra før egentlig?)

Skrevet
Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg lenger... Typen min går i nesten en ren jenteklasse på skolen, og det går for så vidt bra men det er kjerring der jeg bare ikke takler. De sitter ved siden av hverandre på skolen, er med hverandre i friminuttene og preiker non stop på msn når de kommer hjem. Jeg holder på å bli sprø... Og bare for å gjøre ting ENDA bedre så har typen min sakt til henne at jeg ikke er hennes største fan akkurat!

Hun kommer opp her om en liten stund og jeg er få sjalu for ikke å si flau at jeg ikke vil være i samme rom som henne så jeg har planer om å dra hem så fort jeg kan. Men hun klommer før bussen min kommer.

Skal jeg holde meg i et annet rom? eller hva? '

holder på å bli INSANE!

Kjip følelse.

Er du redd for at typen din skal falle for henne eller sånn?

Gjest Gjest_lisemor_*
Skrevet

Enig i at du bør holde deg i skinnet, selv om du har lyst til å kaldkvele dama. Det er så lett for at ting blir brukt mot oss. Så vær så hyggelig du greier, kanskje du oppdager at du ikke har noen grunn til sjalusi. Håper det.

Skrevet

jeg har møtt henne og snakket med henne og sånn. Men jeg syns hun går litt for langt med ka hun sier av og til, til at det bare er en venn. Hun pleier å fortelle han hva hun går med på msn og sånn. Skjørt, bh og g streng eller naken for den slags skyld. Det liksom ikke helt gøy å lese.

Og hun er veeeeldig sånn at hun skal gi han en klem støtt og stadig.

Jeg tok første bussen hjem den kvelden. Om jeg hadde vært der hadde jeg sikker begynt å grine. :ler: men det er og på grunn av hormoner. Jeg har ALT for mange!

og bare for å toppe det så var de aleine i leiligheten hans i 2 timer før det kom noen.

Men nå er probleme at jeg vet det sikkert kommer til å være flere slike kvelder og ja jeg er redd for at han kan falle for henne

Alle sier at hun er så flink til å få folk til å le og smile og det fins ikke noe mer irriterende at en annen kjerring får han til å le av annet hvert ord hun sier.

Jeg holder seriøst på å bli sprø!

Skrevet

Uff. Vet hvordan du har det! Høres ut som noe som fort kan utvikle seg til noe mer... Tror kanskje jeg ville tatt det opp med han jeg...

Skrevet

jo men det har jeg gjort og. han sier han ser på henne som en kompis... og at hun ikke er noe i hannes smak.

det som er så ekstemt irriterende er at han bor så langt vekke. en og en halv time med buss. og han har bare kjent henne i to måneder og det er 8 måneder igjen av skoleåret.

Det er typisk min flaks at de får utplassering sammen neste år

Gjest fffhghgf
Skrevet

Fatter ikke hvorfor kjæresten din har et slikt behov for å bli så kjent med denne venninne jeg. Og på et så nært plan. Greit at de går i klasse, men er med hverandre hele tiden og msn'er om at de er nakne og sånn. Nei, du har all grunn til å reagere. Dette er da ikke normalt. Hun er nok ute etter typen din, om ikke annet enn å få ham på kroken, bare for å ha greid det. Mange jenter er sånn, de må få alle til å "falle" for dem.

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg klarer 8 månder med henne der og jeg her... Vi har ett årsdag i dag og jeg får ikke engang sett han.

Vi har det jo kjempe fint sammen og sånn, men siden han flyttet så krangler vi litt mer :forvirret: og det er mye pga henne.

Kommer jeg til å kjøre forholde rett vest med sjalusien?

skal jeg dempe meg?

Skrevet
Jeg vet ikke om jeg klarer 8 månder med henne der og jeg her... Vi har ett årsdag i dag og jeg får ikke engang sett han.

Vi har det jo kjempe fint sammen og sånn, men siden han flyttet så krangler vi litt mer :forvirret: og det er mye pga henne.

Kommer jeg til å kjøre forholde rett vest med sjalusien?

skal jeg dempe meg?

Det er altid grenser for hva som er sunn sjalusi og den som tar overhånd. Men det er ikke lett styre det selv heller da :forvirret:

Skrevet

nej nettopp. Jeg prøver å ikke bry meg så mye. Tenke de bare ER kompiser. Men med en gang hun er nevnt eller jeg ser navnet hennes på pc sjermen hans da flyr kontrollen rett vest

Skrevet

skjønner deg godt! jeg hadde blitt paranoid hadde jeg vært deg :forvirret:

du burde ta en virkelig prat m han for å få han til å skjønne alvoret.

Skrevet

ja jeg prøver. Han mener de bare er venner og at hun overhode ikke er intresert i han. Kan han ha rett? Det er jo det jeg vil tro. Jeg elsker han jo

Skrevet (endret)

Selv om det er kjempevanskelig, så må du bare prøve å ikke la dette ta overhånd. Hvis du er sur og dere krangler så er det bare enda større sjangs for at typen din faller for henne. Si til deg selv at han tross alt har valgt å være sammen med deg, og ta det til deg!

Ønsker deg lykke til, for dette med sjalusi er ikke lett :tristbla:

Endret av Meep
Skrevet

Vet hvor jævlig det er å være sjalu, og er i nesten samme situasjon, bare at kjæresten min vet at "vennen" er forelsket i henne....

Helt forferdelig, bare velg dine ord med omhu når du tar det opp med han, har driti meg ut med det mange ganger...

Skrevet
jeg har møtt henne og snakket med henne og sånn. Men jeg syns hun går litt for langt med ka hun sier av og til, til at det bare er en venn. Hun pleier å fortelle han hva hun går med på msn og sånn. Skjørt, bh og g streng eller naken for den slags skyld. Det liksom ikke helt gøy å lese.

Og hun er veeeeldig sånn at hun skal gi han en klem støtt og stadig.

Jeg tok første bussen hjem den kvelden. Om jeg hadde vært der hadde jeg sikker begynt å grine. :ler:  men det er og på grunn av hormoner. Jeg har ALT for mange!

og bare for å toppe det så var de aleine i leiligheten hans i 2 timer før det kom noen.

Men nå er probleme at jeg vet det sikkert kommer til å være flere slike kvelder og ja jeg er redd for at han kan falle for henne

Alle sier at hun er så flink til å få folk til å le og smile og det fins ikke noe mer irriterende at en annen kjerring får han til å le av annet hvert ord hun sier.

Jeg holder seriøst på å bli sprø!

Hvorfor aksepterer kjæresten din at hun forteller hva hun går med? Han kan fint fortelle henne at han ikke har noen interesse av å vite at hun går med g-string, bh ol. Og det burde han faktisk gjøre, for å vise deg resepkt.

Du kan jo spørre han om det hadde vært greit, om en annen type fortalte deg hvilken boxer/truse han gikk med.

Skrevet

Jeg liker sterke damer, din mann er ditt territorium. Marker deg kvinne!

Skrevet

Æsj! for en kjipt situasjon! Men som andre også sier; Hold deg i skinnet. Hev hodet ditt - det er deg han er i lag med. Vis deg heller fra en likegyldig eller positiv side enn å rakke ned på henne. Stiller deg bare i et dårlig lys!

Samtidig skal du ikke ta imot all slags crap! Hvilken interesse har han (og hun) av at hun forteller hva hun har på seg? :frustrert: Slike ting bør du ta opp med han på en ordentlig måte - si at det sårer deg. Jeg synes iallefall det er over streken.

Sjalusi er en forferdelig vond følelse - jeg sliter masse med det selv - men jobber steinhardt for å ikke være det/vise det. Men slik de to du forteller om holder på nå, så forstår jeg at de trigger de deg ganske mye...

*sympati*

Stå på klem :klem:

Skrevet

Dårlig gjort av typen din å si til henne at du ikke er henne største fan, det gjør jo bare ting verre. Men tror jeg ville vært positiv i mitt møte med henne, du taper bare på å være den sjalue dama. Det blir bare lettere for henne å mislike deg og gjøre narr av deg til typen din da. Kanskje han synes at hun har rett og da blir de enda mer perlevenner. Jævli kjip situasjon du har havnet i! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...